loading...
تهران المنت سازنده انواع المنت های حرارتی
امیدی بازدید : 47 پنجشنبه 04 آبان 1402 نظرات (0)

برای راه‌اندازی یا سرویس یک موتورخانه احتمالا لوازم و تجهیزات تاسیسات حرارتی نیاز است؛ ما در فروشگاه معتبر و قدیمی دما استار میتوانیم انواع دستگاه و لوازم تاسیسات موتورخانه را برای شما فراهم کنیم. قیمت خوب و داشتن محصولات با تنوع برندهای ایرانی و خارجی معتبر باعث شده تا در بازار تهران کم رقیب باشیم.

فروشگاه تجهیزات و تاسیسات موتورخانه

اگر مسئول خرید یک پروژه ساختمانی هستید یا در شهرستان ها فروشگاه لوازم تاسیسات دارید، میتوانید تجهیزات موتورخانه را با بهترین قیمت از ما با تخفیف ویژه خریداری کنید. دما استار برای مشتریان وفادار و خوش‌حساب ارزش ویژه ای قائل است. اگر با شرکت ما آشنایی ندارد در ادامه بخوانید:

ما فعالیت خود را با عنوان شرکت فنی مهندسی دما استار (فروشگاه تاسیسات موتورخانه در تهران) در زمینه پخش و فروش تاسیسات حرارتی، برودتی و تهویه مطبوع در سال ۱۳۸۶ آغاز کرده ­ایم.

برخی از محصولات و برندهای موجود در مجموعه دما استار در زمینه HVAC:

  • منابع تحت فشار با برند htm
  • حوله خشک کن­ های استنلس استیل دکوراتیو با برند BathLoux
  • انواع چیلر، برج خنک کن، هواساز
  • بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی
  • انواع مبدل ­های پوسته و لوله
  • انواع منبع انبساط موتورخانه
  • منابع فلزی کوئل دار
  • منبع دوجداره
  • فیلتر شنی
  • سختی گیر

همچنین با فعالیت مستمر و کسب اعتماد شرکت­ها، توانسته­ ایم نمایندگی رسمی و عاملیت فروش شرکت های:

  • تهویه آریا
  • دیگ چدنی mi3
  • دیگ های چدنی شوفاژکار
  • دیگ های فولادی ساحل صنعت
  • پمپ ­های آبرسانی، سیرکوله و استخری LEO

را نیز دریافت کنیم.

لیست تجهیزات ضروری موتورخانه

دما استار بورس لوازم تاسیسات موتورخانه در خیابان طالقانی تهران است. با یش از 15 سال سابقه مستمر در پخش و عرضه محصولات به سراسر ایران. برای تهیه انواع تجهیزات شوفاژخانه (لوازم تاسیسات موتورخانه ساختمان های مسکونی و تجاری) در خدمات مشتریان عزیز هستیم.

 

1.منبع انبساط

فروش انواع منبع انبساط آب باز و بسته مخصوص موتورخانه‌ها در سایزهای مختلف با بهترین کیفیت؛ با توجه به ضخامت ورق‌ها که شما می توانید آن را مشخص کنید. برای استعلام قیمت منبع انبساط موتورخانه با دما استار تماس بگیرید.

2. دیگ‌ های چدنی موتورخانه

دما استار پخش کننده انواع دیگ چدنی در ظرفیت‌های حرارتی مختلف است و مشتریان میتوانند از برندهای موجود: دیگ چدنی mi3 و شوفاژکار، دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهند. تمام محصولات دیگ چدنی موتورخانه دارای 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

3. مشعل موتورخانه

که وظیفه حرارت دادن به دیگ آب گرم را دارد. در دو مدل‌ دمنده دار و بدون دمنه تولید و عرضه می‌شود. نوع دمنده دار آن سطح حرارتی و تولید گرمایی بالاتری را ارائه می‌دهد. در مقابل مدل‌های بدون دمنده در فضاهای کوچک‌تر استفاده می‌شوند و قیمتشان به صرفه تر است. سه عامل هوا، سوخت و جریان الکتریکی سبب ایجاد جرقه در این دستگاه می‌شود. دمای آن می‌تواند تا 200 درجه سانتی‌گراد هم بالا برود.

4. مبدل حرارتی صفحه‌ای

که با داشتن سطوح فلزی، عمل انتقال حرارت از سیال سرد و گرم را انجام می‌دهد. این مبدل در مدل‌های متنوع واشردار، جوشکاری، نیمه جوشکاری و لحیم کاری تولید می‌شوند. وجود مبدل‌های حرارتی برای تامین آب گرم مصرفی و انتقال حرارت اهمیت فراوانی دارد.

5. چیلر سیستم موتورخانه

که عکس بویلرها کار می‌کند. وظیفه آن سرمایش و انتقال هوای خنک به داخل محیط است. در واقع چیلرهای تراکمی، فشار گاز را کمتر و گازی که به کندانسور وارد می‌شود را به اپراتور هدایت می‌کنند. معمولا در ساختمان‌های مسکونی، اداری و کارگاه‌های صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

6. پمپ شوفاژ موتورخانه

که برای ساختمان‌های دو یا سه طبقه کاربری دارند. دلیل استفاده از پمپ این است که سیستم‌های انتقال معمولی توان لازم برای جابه‌جایی سیالات در ساختمان را ندارند. پمپ با استفاده از یک موتور مبدل انرژی الکتریکی به مکانیکی می‌تواند آب درون دیگ را به سمت لوله‌ها حرکت دهد تا جریان به‌خوبی حفظ شود و فشار دچار افت جریان نشود.

7. لوله‌ها و شیرآلات

انتقال دهنده که از مهم‌ترین تجهیزات موتورخانه هستند. شیرآلات در واقع عملیات اتصال و قطع جریان آب و گاز و حتی بخار را بر عهده دارند و در مدل‌های مختلف، ابعاد و اندازه‌های گوناگون عرضه می‌شوند. تأسیسات موتورخانه در این بخش باید بادقت نظر بالایی انتخاب شود. چون سایز آن‌ها بستگی به ظرفیت و قدرت موتورخانه دارد.

و بسیاری از قطعات و دستگاه های مخصوص شوفاژخانه در مجموعه دما استار موجود است.

دما استار بورس لوازم و تاسیسات موتورخانه در تهران

دما استار به‌ عنوان مجموعه‌ای بزرگ برای خرید انواع لوازم تأسیسات حرارتی، برودتی و تهویه در بازار تهران شناخته می‌شود که شما مشتریان عزیز می‌توانید لوازم و تجهیزات موتورخانه که شامل دیگ، مشعل، مبدل حرارتی و دیگر تجهیزات می‌شود، با قیمت مناسب از برندهای معتبر ایرانی و خارحی از این فروشگاه به صورت حضوری و تلفنی تهیه کنید.

آدرس: تهران. خیابان بهار جنوبی نرسیده به خیابان طالقانی. کوچه آصف وزيری. ساختمان سبز. پلاک ۱ طبقه سوم. واحد ۷

تلفن فروش:

۰۲۱-۷۷۵۱۳۱۰۰

۰۲۱-۷۷۵۱۳۲۰۰

۰۲۱-۷۷۵۱۳۴۰۰

امیدی بازدید : 55 یکشنبه 11 تیر 1402 نظرات (0)

قیمت المنت میله ای تولید تهران المنت بستگی به نوع المنتی که با چه نوع جنسی و توانی تولید میشود دارد، المنت های میله ای از قطر 8 تا 18 سانتیمتر با طول المنت دلخواه با قدرت 100 w تا رو به بالا و با ولتاژ 220، 380 تا رو به بالا، برای مثال المنت میله ای با قطر 8 طول داخواه 100 وات و از ولتاژ 220 تا رو به بالا با قیمت 12/000 تا 25/000 هزار ریال و المنت میله ای با قطر 18 طول داخواه 100 وات و از ولتاژ 220 تا رو به بالا با قیمت 75/000 تا 85/000 هزار ریال به فروش میرسد. (قیمت به روز تابستان 1402)→

کارخانه تولید المنت میله‌ ای صنعتی تهران المنت

 

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣

33531329 021

36059503 021

6092830 0912

6092830 0912

امیدی بازدید : 61 یکشنبه 04 تیر 1402 نظرات (0)

اگر قصد خرید و فروش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در بازار ایران را دارید ممکن است به دلیل تعدد گزینه‌ها، تفاوت قیمت ظرف یکبار مصرف و ویژگی‌های خاص در بازار عرضه، دچار سردرگمی شوید و به‌درستی، امکان تشخیص کیفیت، اصالت و همین‌طور مشکلات یا مزایای هر دسته‌بندی از محصولات ظروف یکبار مصرف را نداشته باشید.

انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی بر اساس پرس

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در چندین شکل و پرس مختلف قابل‌تولید هستند. بورس ظروف یکبار مصرف آلومینیومی معمولاً برای استفاده در محیط‌های عرضه فراوری‌های خوراکی و... مانند رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، سفره‌ها، میهمانی‌ها، سوپرمارکت‌ها و... مورداستفاده قرار می‌گیرند.

بورس فروش ظروف یک‌بارمصرف آلومینیومی

بعضی از انواع پرس ظروف آلومینیومی عبارت‌اند از:

ظروف پایه دایره‌ای

این ظروف به‌صورت دایره‌ای هستند و پایه آن‌ها معمولاً شبیه یک دیسک هست. این ظروف برای سرو مواد خوراکی از جمله غذا، شیرینی و... استفاده می‌شود.

ظروف چهارگوش

این ظروف دارای چهارگوش هستند که برای حمل‌ونقل غذاهای سردوگرم مانند سالاد، برنج و... استفاده می‌شوند.

ظروف بلند

این ظروف برای سرو میوه، نان، دسر و ... استفاده می‌شوند و شکل آن‌ها معمولاً بلند و استوانه‌ای است.

ظروف کوچک

این ظروف به‌صورت کوچک و کم‌حجم هستند و برای حمل‌ونقل فراوری‌ها مانند سس، نمک، فلفل و... استفاده می‌شوند.

ظروف راسته

این ظروف شبیه به یک‌ کاسه هستند و برای سرو خوراکی‌هایی مانند خامه، مربا و... استفاده می‌شوند.

همچنین ظروف آلومینیومی می‌توانند در اندازه و شکل‌های دیگری نیز وجود داشته باشند که به‌صورت خاص برای نیازهای خاص ساخته شده‌اند.

مزایای ظروف یکبار مصرف آلومینیومی غذا

باتوجه‌ به نیاز به‌سهولت و کاربردی‌بودن در زمینه نگهداری و حمل غذا، استفاده از ظروف یکبار مصرف آلومینیومی برخی مزایا دارد که عبارت‌اند از:

  • ظروف یکبار مصرف آلومینیومی سبک هستند و به‌راحتی حمل می‌شوند.
  • ظروف یکبار مصرف آلومینیومی برای بسته‌بندی و نگهداری غذا بسیار مناسب هستند و به‌عنوان جایگزینی برای ظروف چند بار مصرف در مواردی که شستشو و نظافت مداوم امکان‌پذیر نیست، مورداستفاده قرار می‌گیرند.
  • این نوع ظروف از آلومینیوم ساخته شده‌اند و به دلیل خاصیت رسانایی حرارتی بالا و نیز مقاومت در برابر رطوبت و آب، برای پخت‌وپز غذا نیز مناسب هستند.
  • مقرون‌به‌صرفه هستند و هزینه کمتری نسبت به ظروف چند بار مصرف دارند.
  • بسیاری از این نوع ظروف دارای پوشش داخلی پلاستیکی هستند که از جریان مواد مضر و رسوبات غذایی جلوگیری می‌کنند و از احتمال سرطان‌زا بودن آن‌ها کاسته می‌شود.

به‌هرحال باید توجه داشت که به دلیل بودن ظروف یکبار مصرف، استفاده از آن‌ها در بلندمدت می‌تواند به محیط‌زیست و همچنین به‌سلامتی ما آسیب بزند. در نتیجه، استفاده از ظروف یکبار مصرف آلومینیومی به شیوه مناسب و با آگاهی از تأثیرات آن بر محیط‌زیست و سلامتی، توصیه می‌شود.

نکات مهم حین خرید ظرف یکبار مصرف آلومینیومی

برای خرید و فروش ظرف یکبار مصرف آلومینیومی می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

  • انتخاب ظروف یکبار مصرف با برچسب برای استفاده در تماس با غذا مناسب است.
  • درصورتی‌که قصد دارید از ظروف یکبار مصرف برای پخت‌وپز غذا استفاده کنید، مطمئن شوید که ظرف انتخابی، مناسب برای پخت‌وپز است و در برابر حرارت بالا مقاومت دارد.
  • حتماً تاریخ انقضای ظرف یکبار مصرف را بررسی کنید و از استفاده از ظروفی که تاریخ انقضای آن‌ها گذشته است، خودداری کنید.
  • در صورت امکان، از ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با مارک معتبر و باکیفیت بالا استفاده کنید.

چرا ظرف یکبار مصرف آلومینیومی؟

ظرف‌های یکبار مصرف آلومینیومی به دلایل مختلفی از جمله سبک بودن، مقاومت در برابر حرارت و سرما، ضد آب بودن و دارابودن خاصیت نچسب بودن برای غذاها استفاده می‌شوند. همچنین، این ظروف در مقایسه با ظروف چندباره مصرف، قیمت کمتری دارند و برای مصارفی مانند پیک‌نیک و تحویل غذا به‌صورت بیرون بر، بسیار مناسب هستند.

تولید پخش انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

به‌علاوه، ظروف آلومینیومی قابلیت بازیافت دارند و می‌توانند با بازیافت مجدد به‌عنوان مواد اولیه برای ساخت ظروف جدید استفاده شوند. ازاین‌رو، استفاده از ظروف یکبار مصرف آلومینیومی می‌تواند به حفاظت از محیط‌زیست کمک کند.

در مقابل، مصرف زیاد ظروف یکبار مصرف ممکن است منجر به تولید زائد زباله شود که باعث آلودگی محیط‌زیست می‌شود، بنابراین مصرف متعادل این نوع از ظروف توصیه می‌شود.

خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی و قیمت ظرف تک پرس آلومینیومی می‌تواند راحت و سریع باشد. برای خرید این نوع ظروف ابتدا بهتر است که از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و قابل‌اعتماد استفاده کنید. در اینترنت، فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از ظروف یکبار مصرف آلومینیومی به فروش می‌رسانند.

البته در بحث خرید آنلاین این ظروف، حتماً کیفیت محصول را از قبل کنترل و از فروشنده تضمین اصالت + فاکتور قیمت و ضمانت بخواهید.

بهترین مرکز خرید عمده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

به‌هرحال همیشه یک دغدغه مهم برای صاحبان کسب‌وکارهایی که با ظروف یکبار مصرف سروکار دارند این است که در عین حفظ کیفیت، بتوانند با کم‌ترین حاشیه سود، این متریال را خریداری کنند. فروشندگان زیادی چه در فضای اینترنت و چه خارج از آن، در شهرها و خیابان‌های محل زندگی ما، اقدام به فروش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی می‌کنند؛ اما به طبع کیفیت ساخت تمامی محصولات مناسب نیست و در برخی موارد، قیمت‌ها واقعاً بالا است.

مانیسا، عرضه‌کننده مجاز و معتبر از تولیدی و به‌صورت مستقیم به جهت خرید انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی مخصوص رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تهیه غذا و... است. بالاترین سطح کیفیت در تولیدات این مجموعه در نظر گرفته شده و امکان انتخاب بر اساس سطح وسیعی از تنوع وجود دارد.

امیدی بازدید : 48 سه شنبه 05 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

 سینی کابل

ساخت انواع سینی کابل گرم و سرد گالوانیزه با قیمت مناسب در تولیدی گروه صنعتی کرمان نیرو طبق سفارش مشتری به تعداد انبوه با جدیدترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی در کمترین زمان ممکن و با ارسال به سراسر ایران. کرمان نیرو تولیدات دیگری چون نردبان کابل، زانوی سینی کابل، پایه سینی کابل، سی چنل، ریل و بست چنگالی، لوله فولادی، جعبه تقسیم درب سینی کابل و دیگر محصولات مربوط به سینی برق را در گارکاه خود دارد.

دفتر فروش: 02133939014 – 02133938965

شماره موبایل: 09122801697 – 09125868546

آدرس : تهران.لاله زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه منفی یک گروه صنعتی کرمان نیرو

امیدی بازدید : 56 سه شنبه 09 اسفند 1401 نظرات (0)

 خرید المنت حرارتی

تهران المنت تولید کننده انواع المنت حرارتی صنعتی (heating element) با بهترین قیمت ،ساخت المنت با دوام بالا ، ساخت انواع المنت میله ای ، تسمه ای ، المنت فلنج دار، المنت فشنگی، المنت سرامیکی ، کویل هیتر ، المنت کوره ای ،ترموستات و ترموکوپل،المنت های حرارتی در زمان کوتاهی گرمای بسیار زیادی تولید کرده و مصرف انرژی پایینی دارند.در بیشتر مواقع هیتر های حرارتی از نیکل یا کروم ساخته میشوند که در قطعات مختلف و مکان های مختلفی مانند استخرها، کوره ها، مخازن نگه داری مایعات، آبگرمکن، سماور برقی و دیگر صنایع استفاده میگردد.

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم.پلاک ١٣ - 02133531329

امیدی بازدید : 47 شنبه 10 دی 1401 نظرات (0)

 تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

با توجه به رقابت شدید در بازار ظروف یکبار مصرف، ما سعی میکنیم همیشه محصولات را با مناسب ترین قیمت به مشتریان پیشنهاد دهیم. کارشناسان مانیسا جزو با تجربه ترن های بازار ظروف یکبار مصرف هستند و به شما کمک میکنند تا بهترین خرید ممکن را انجام دهید. همه مشتران خواستار این هستن که محصولات سفارشی خود را هر چه سزیع تر تحویل بگیرند، ما فرایند تحویل کالا را سرعت می بخشیم.

مانیسا تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

تلفن تماس: ۰۲۱۶۵۷۳۳۲۲۲ – ۰۲۱۶۵۷۳۳۲۲۳ – ۰۹۱۲۲۱۴۷۰۷۲

امیدی بازدید : 57 یکشنبه 01 آبان 1401 نظرات (0)

قیمت المنت فلنج دار

در کارگاه تهران المنت انواع المنت فلنج دار طبق سفارش مشتری ساخته می شود. فروش هیترهای فلنج دار ماننده المنت آبگرمکن با تضمین بهترین قیمت صورت می گیرد.المنت فنج دار معمولا در دستگاه های بسته بندی، مخازن روغن، مخازن آب داغ، صنایع پلاستیک، کارخانه جات شیشه و صنایع پترو شیمی و گاز استفاده می شود.

ساختار این هیترها بدین گونه اسن که از عناصر لوله ای خمیده با سنجاق سر تشکیل شده اند که به یک فلنج جوش داده شده یا لحیم شده اند و با جعبه های سیم کشی برای اتصالات الکتریکی ارائه می شوند. بخاری های فلنجی با اتصال به فلنج منطبق که به دیواره مخزن یا نازل جوش داده شده است، نصب می شوند. انتخاب گسترده ای از اندازه فلنج، درجه بندی کیلووات، ولتاژ، محفظه ترمینال و مواد غلاف، این بخاری ها را برای همه انواع کاربردهای گرمایشی ایده آل می کند.

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣

  • 02133531329
  • 02136059503
  • 09126092830

امیدی بازدید : 47 پنجشنبه 28 مهر 1401 نظرات (0)

 ریل بست چنگالی

ریل و بست چنگالی با بالاترین کیفیت در کارگاه ما تولید میگردد که با توجه به سفارش مشتری در سایزهای دلخواه توان ساخت انواع ریل ها و بست های چنگالی را داریم. جنس محصولات معمولا از ورق گالوانیزه می باشد. ريل چنگالی به منظور ساپورت كردن بست چنگالی برروي ديوار و يا سقف استفاده ميگردد و بست چنگالی پس از نصب ريل برروی ديوار و يا سقف لوله و يا كابل را مهار ميكند ريل چنگالي عمدتا در ابعاد يك متری توليد ميشود ولي شركت سینی کابل پارسیان بدليل دارا بودن دستگاه رولفرمينگ توان توليد در هر طولی را دارد به منظور سهولت در نصب ريل چنگالي پانچ دار هم توليد ميشود. انواع ریل و بست چنگالی برای کابل و لوله در سایز های مختلف توسط گروه معتبر سینی کابل پارسیان تولید می گردد. مشتریان عزیز جهت سفارش لطفا در ساعات اداری تماس حاصل نمایید.

تهران.خیابان لاله زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه زیر همکف.پلاک 2

دفتر مرکزی: 33960017 – 021 آقای یوسفی: 09۱۲۱۶۵۸۲۴۴ آقای درزی: 09121387751

امیدی بازدید : 66 شنبه 04 تیر 1401 نظرات (0)

 تولید سینی کابل

گواهی گزارش کنترل کیفی آبکاری سینی کابل

https://kerman-niroo.ir/

آبگاری سینی کابل با استانداردترین و با کیفیت ترین روش ها دنیا

این نوید و مژده را به شرکتهای پتروشیمی و بزرگ می دهیم کسانی که به دنبال سینی های گرم با کیفیت هستند برای هر پارتی بار سینی آبکاری شده (QR Report) یا گزارش کنترل کیفی حقیقی اراِیه خواهد شد که دقیقا گویای مقدار قلع و روی و شمش جذب شده در ورق خواهد بود طبق پکینگ لیست تمام اتصالات شمارش شده و به مشتری تحویل تحویل داداه خواهد شد وزن بار به وسیله باسکول صنعتی اعلام میشود.

مطلب مهم و قابل توجه مشتریان که فقط قیمت پایین تر را مورد توجه قرار میدهند و بدون سند و مدرک آبکاری و گواهی استاندارد کیفیت، محصول را خریداری میکنن (اصل بخریم)، مقدار میکرون استاندارد آبکاری که جذب سینی میشود باید از 45 تا 75 میکرون باشد به گونه ای که توسط آزمایشگاه و نقطه بی در 4 نقطه سینی این مقدار استاندارد آبکاری در سطح سینی توسط تست تر تایید شود در غیر این صورت آبکاری مورد نظر کیفیت لازم را نخواهد داشت 

امیدی بازدید : 51 یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

 خرید سنسور

فروش انواع ترموکوپل در کارگاه تهران المنت ، برای خرید ترموکوپل می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید،فروش انواع ترموکوپل برای مصارف صنعتی، انواع کارخانه جات و دستگاه های صنعتی،تهران المنت ارائه دهنده المنت حرارتی انواع ترموکوپل از جمله ترموکوپل نوع ( S – K – J – PT100 ) ( R – B – T – N – E ) برای مصارف مختلف،برای خرید المنت برقی و اطلاع از قیمت های روز ترموکوپل با ما تماس بگیرید .

قیمت ترموکوپل

تولید و پخش انواع ترموکوپل در تیپ های مختلف مانند ترموکوپل نوع K – ترموکوپل نوع T – ترموکوپل نوع J – ترموکوپل نوع E – ترموکوپل نوع N – ترموکوپل نوع R، S و B همچنین ساخت دیگر مدل های ترموکوپل مانند مغزی ترموکوپل رزمونت ، سیم ترموکوپل ، ترموکوپل یر انگلیسی سیم دار ، ترموکوپل سر تایوانی ، ترموکوپل کلگی دار ،ترموکوپل استخوانی در کارگاه تهران المنت واقعه در خیابان لاله زار

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣        33531329 021    36059503 021     6092830 0912

امیدی بازدید : 31 سه شنبه 09 فروردین 1401 نظرات (0)

 قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومیپخش کننده ظرف آلومینیومی یکبار مصرف

گروه تولیدی مانیسا افتخار دارد که با هدف سلامتی همه افراد جامعه و همچنین بهبود کیفیت بسته بندی و توزیع غذا، اقدام به تولید و عرضه ظرف یکبار مصرف آلومینیومی می نماید. گروه تولیدی مانیسا با داشتن کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا، مفتخر است با کیفیت ترین و بهداشتی ترین ظروف یکبار مصرف آلومینیومی را به شما مشتریان عزیز ارائه نماید. همچنین این توانایی را دارد تا با بهترین و برترین بسته بندی ظروف آلومینیومی، سفارش مشتریان عزیز را با سریع ترین صورت امکان، سالم و صحیح به دست سروران عزیز برساند. نکته قابل توجه این است که گروه تولیدی مانیسا با توجه به بسته بندی شکیل و قوی، افتخار صادرات به کشورهای مختلف جهان را نیز دارد.

آدرس : تهران ، شهریار ، باغستان شهرک صنعتی بابا سلمان ، ۵۰۰ متر بعد از مخابرات کوچه مهستان مجتمع حیدر کاشی پلاک ۱۲

 ۲۱۴۷۰۷۲-۰۹۱۲ -  ۰۲۱۶۵۷۳۴۱۶۸

https://manisaco.ir/

امیدی بازدید : 42 سه شنبه 09 فروردین 1401 نظرات (0)

 المنت میله ای

المنت میله ای ساده تا 3 متر – المنت میله ای سفارشی بالای 3 متر ،المنت میله ای با سرسرد ، لازم به ذکر است به دلیل نوسانات بازار قیمت های درج شده در جدول قیمت نهایی نبوده و قبل از سفارش برای اطلاع از قیمت قطعی لطفا با ما تماس بگیرید.

فروش المنت میله ای با 15 سال تجربه در خیابان لاله زار تهران. گروه صنعتی تهران المنت فروش و قیمت المنت میله ای با 15 سال تجربه در خیابان لاله زار تهران تا گروه صنعتی تهران المنت> با قدرت بیشتری در امر طراحی و ساخت انواع المنت میله ای به کار خود ادامه دهد. برای خرید المنت میله ای و یا استعلام قیمت لطفا با ما تماس بگیرید و از مشاوره حرفه ای ما به صورت رایگان استفاده کنید.

جدول قیمت المنت میله ای

 
قطر المنت میله ای     طول المنت میله ای    وات المنت میله ای    ولتاژ المنت میله ای    قیمت ساده   قیمت سفارشی
قطر 8 دلخواه از 100 w تا دلخواه 220 - 380 و ... 500 600
قطر 10 دلخواه از 100 w تا دلخواه 220 - 380 و ... 1100 1200
قطر 12 دلخواه از 100 w تا دلخواه 220 - 380 و ... 1500 1600
قطر 14 دلخواه از 100 w تا دلخواه 220 - 380 و ... 1750 1850
قطر 16 دلخواه از 100 w تا دلخواه 220 - 380 و ... 2000 2100

قطر 18

دلخواه

از 100 w تا دلخواه

220 - 380 و ...

2500

2700

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣

33531329 021 - 36059503 021 -  6092830 0912

 

 

 

امیدی بازدید : 32 چهارشنبه 11 اسفند 1400 نظرات (0)

 المتت تسمه ای

سازنده انواع المنت تسمه ای با روکش استیل و الکترو گالوانیزه در انواع ساده، پیچ دار، قاب دار، سیم دار در سایز های مختلف با بهترین قیمت، برای سفارش و استعلام قیمت المنت های حلقه ای لطفا با ما تماس بگیرید.

خرید انواع  المنت حرارتی تسمه ای

تهران المنت مرکز فروش انواع المنت تسمه ای در سایز های دلخواه می باشد. تولید عمده و تک هیتر های تسمه ای در کمترین زمان در کارگاه ما صورت می گیرد. فروش المنت تسمه ای نازل با بهترین قیمت و کیفیت با ارسال به سراسر ایران توسط گروه صنعتی تهران المنت انجام می شود.

این هیتر بیشتر برای سیلندرها، ماشین آلات تزریق پلاستیک، دستگاه قالب گیری تزریقی، دستگاه غلطک و  ماشین اکستروژن مورد استفاده قرار میگیرد.

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣      33531329 021 - 36059503 021 - 6092830 0912

امیدی بازدید : 113 سه شنبه 19 بهمن 1400 نظرات (0)

 المنت میله ای

المنت میله ای چیست ؟

المنت های میله ای از روکش لوله ای از جنس استیل،مس و آلومینیوم ساخته میشوند این المنت ها توان حراراتی بسیار بالای حدود ۶۰۰ درجه سانتی گراد را دارند و مقاومت بالای از خود نشان می دهند به همین خاطر در بسیاری از صنایع از المنت های میله ای استفاده میکنند

 المنت های  میله ای چه کاربردهای دارند ؟

تقریباً در تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرند،یخ زدایی و جلوگیری از تراکم بالا،همچنین در صنعت لوازم خانگی از این المنت بسیار استفاده میگردد،المنت میله ای بخاطر کم هزینه بودن و همچنین اطمینانی که نسبت به این المنت ها است مورد استفاده قرار میگیرند

انوع المنت های میله ای کدامند ؟

المنت میله ای در مدل های مختلفی تولید میشوند مانند المنت میله ی فین دار،المنت فلنج دار،المنت جوجه کشی،المنت میله ای ظرفشویی،المنت سماور پلانی،المنت مهره دار،المنت صاف مهره دار،المنت سماوری مهره دار،المنت صاف،المنت یو شکل،المنت لباسشویی،المنت یخچالی و…

المنت های میله ای کجا مورد استفاده قرار میگیرند ؟

المنت میله ای به سبب راحتي فرم دهي و ايمني در مصرف بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند، بيشتر درخشك كن ها ، لوازم خانگي،كارخانجات بسته بندي، مخازن روغن و آب داغ ، صنايع پلاستيك و صنايع شيشه و سردخانه ها و دیگر موارد كاربرد دارند

مزایای المنت میله ای چیست ؟

یکی از مهم ترین مزایای المنت میله ای دقت در دمای تنظم شده است،کنترل حرفه ای و پیشرفته دما،انتقال دقیق گرما،تحمل 750 درجه سانتیگراد و چگالی دمای 120 وات بر اینچ،دقت بالا ، عمر بالا،انعطاف پذیری بالا،اندازه مناسب و قابلیت سفارشی سازی از نکات مهم المنت های میله ای میباشد.

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣

33531329 021

امیدی بازدید : 26 چهارشنبه 05 آبان 1400 نظرات (0)

 لوله پی وی سی برق

شرکت نوین لوله تولید کننده لوله پی وی سی - پلی آمید ( خط دار ، دو جداره ) به صورت شاخه ای و کلاف – تولید کننده لوله های خرطومی در سایزهای ۱۱ و ۱۳ و ۱۶  رنگی و طرح نسوز ، تولید کننده لوله های pvc سه ستاره نوین نسوز سمنان ، تولید کننده اتصالات لوله ( زانو های pvc ، قوطی کلید ، زانو ، تقسیم ، فرم ، جعبه مینیاتوری ) ، نمایندگی لوله های pvc سمنان و گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت ، عامل فروش سیم و کابل استاندارد و پخش لوازم برقی

https://novinlooleh.com/

  • آدرس : تهران.لاله زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه همکف.پلاک ۳۲
  • تماس با ما:
    ۰۲۱-۳۳۹۲۳۸۵۷
  • ۰۲۱-۳۳۹۲۴۲۹۵
  • ۰۹۱۲۲۸۴۸۶۸۲
  • ۰۹۱۹۲۸۴۸۶۸۲

امیدی بازدید : 23 یکشنبه 18 مهر 1400 نظرات (0)

تهران المنت تولید کننده انواع ترموکوپل در مدل های مختلف در لاله زار تهران ، تولید ترموکوپل نوع k با بهترین قیمت و کیفیت ( تضمین قیمت و کیفیت ) ، تولید و پخش ترموکوبل نوع k با بهترین قیمت بازار ، برای اطلاع از قیمت ترموکوپل ها با ما تماس بگیرید 

گروه صنعتی تهران المنت با بیش از 15 سال تجربه در طراحی و تولید المنت های حرارتی از جمله: انواع المنت میله ای، المنت فلنج دار، المنت شیشه ای، المنت سرامیکی، المنت فشنگی، المنت تسمه ای و مدل های مختلف دیگر در خیابان لاله زار تهران در خدمت همه هموطنان عزیز می باشد.

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣

33531329 021 - 36059503 021  - 6092830 0912

 

امیدی بازدید : 33 چهارشنبه 24 شهریور 1400 نظرات (0)

 ترموکوپل تیپ s

تهران المنت تولید کننده انواع ترموکوپل در مدل های مختلف در لاله زار تهران ، تولید ترموکوپل تیپ s با بهترین قیمت و کیفیت

خرید ترموکوپل تیپ s با بهترین قیمت بازار ، برای اطلاع از قیمت ترموکوپل ها با ما تماس بگیرید

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣

33531329 021

36059503 021

6092830 0912

امیدی بازدید : 27 یکشنبه 14 شهریور 1400 نظرات (0)

 ترموکوپل pt100

تولید و عرضه ترموکوپل مدل tp100 یا ترموکوپل سنسوری tp100 در کارگاه تهران المنت با بالاترین کبفیت

سنسور های RTD در مدل های سنسور PT1000 و PT500 و PT100 و PT50 و … تولید میگردد ، سنسور های RTD تولید شده در گروه صنعتی تهران المنت از مغزی جومو آلمان می باشد که در بالاترین کلاس و دقت دمایی ممکنه در بین سنسور های RTD ساخته شده در دیگر شرکت ها می باشدسنسور PT100  یکی از سنسور های مقاومتی موجود می باشد که بیشترین کاربرد را دارد ،ترموکوپل PT100 در همه صنایع به وفور مورد استفاده قرار می گیرند.

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣

33531329 021    36059503 021    6092830 0912

امیدی بازدید : 81 سه شنبه 09 شهریور 1400 نظرات (0)

 قیمت ترموکوپل PT100

تولید و عرضه ترموکوپل tp100 یا ترموکوپل سنسوری tp100 در کارگاه تهران المنت با بالاترین کبفیت

سنسور های RTD در مدل های سنسور PT1000 و PT500 و PT100 و PT50 و … تولید میگردد ، سنسور های RTD تولید شده در گروه صنعتی تهران المنت از مغزی جومو آلمان می باشد که در بالاترین کلاس و دقت دمایی ممکنه در بین سنسور های RTD ساخته شده در دیگر شرکت ها می باشدسنسور PT100  یکی از سنسور های مقاومتی موجود می باشد که بیشترین کاربرد را دارد ،ترموکوپل PT100 در همه صنایع به وفور مورد استفاده قرار می گیرند.

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣

33531329 021

36059503 021

6092830 0912

امیدی بازدید : 89 دوشنبه 31 خرداد 1400 نظرات (0)

 المنت پره ای

فروش المنت فین دار – المنت رادیاتوری – توسط گروه صنعتی تهران المنت با 15 سال تجربه در خیابان لاله زار تهران؛ برای خرید و یا استعلام قیمت لطفا با ما تماس بگیرید. ساخت المنت پره ای با بهترین کیفیت تضمین میکنیم. تولید المنت حرارتی در سایز و وات های دلخواه شما امکان پذیر است.تولید انواع  المنت میله ای در مدل های مختلف فین دار ، جوجه کشی و دیگر مدل ها

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣

 6092830 0912 - 33531329 021 - 36059503 021

امیدی بازدید : 97 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 

قیمت انواع المنت فشنگی درکارگاه صنعتی تهران المنت واقع در مرکز پخش تجهیزات برق صنعتی؛ طراحی و ساخت طبق مشخصات فنی سفارش دهنده صورت می گیرد و ما تمام سعی خود را میکنیم که با بهترین کیفیت انواع هیترهای فشنگی را تولید کنیم.قیمت هیتر فشنگی به عوامل متعددی وابسته می باشد. مهم ترین آن ها قیمت سیم المنت می باشد. یکی از مهم ترین قطعات تشکیل دهنده این تجهیز انواع سیم المنت داخلی و بیرونی از جمله سیم نسوز می باشند،بهترین قیمت المنت فشنگی را از ما بخواهید

https://tehranelement.com/%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%aa-%d9%81%d8%b4%d9%86%da%af%db%8c/

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣

33531329 021 

36059503 021

امیدی بازدید : 78 جمعه 27 فروردین 1400 نظرات (0)

 

انواع المنت کوره در کارگاه تهران المنت ،تولید المنت کوره ای با بالاترین کیفیت در وات های دلخواه شما برای صنایع و کارخانجات صنعتی ایران

بهترین قیمت کوره المنتی ،تهران المنت توانایی تولید انواع کوره برقی المنتی در سایز های کوچک و بزرگ را دارد. ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان با بالاترین کیفیت انجام می شود. از کوره المنتی بیشتر برای ذوب کردن فولاد، مس، آلیاژ، آلومینیوم استفاده می شود. و ظرفیت حجم آنها از 5 کیلو تا 500 کیلو می باشد.

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣

33531329 021

6092830 0912

امیدی بازدید : 92 یکشنبه 14 دی 1399 نظرات (0)

المنت فلنچ دار ضد انفجار ، سوپر هیتر فلنج دار ، المنت استنلس استیل 316 فلنج ، فلنج دار گرد تخت برنجی؛ معروف به فلزی ، انواع هیترهای مخزنی،

توابد انواع المنت فلنج دار در کارگاه تهران المنت با بهترین کیفیت ،ساخت المنت فلنج دار مانند المنت میله ای و دیگر المنت های ساخته شده در کارگاه تهران المنت  در کمترین زمان ممکن و تحویل سریع به مشتری

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣

33531329 021

https://tehranelement.com/%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%aa-%d9%81%d9%84%d9%86%d8%ac-%d8%af%d8%a7%d8%b1/

 

 

امیدی بازدید : 76 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)

میتوان گفت پر کاربردترین تجهیزات لازم برای لوله کشی و برق کشی یک ساختمان لوله ی برق می باشد که در انواع مختلفی تولید و به بازار ارائه میگردد. یکی از انواع این محصول، نوع فولادی آن است که با کاربری مشخص در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله ی فولادی برق و انواع آن به همراه کاربردشان

لوله فولادی برق یا همان لوله کاندوئیت ابزاریست جهت محافظت از سیم و کابل در طول مسیر اجرای سیم کشی و کابل کشی و داخل و خارج از محیط های صنعتی و کارگاهی. از لوله فولادی برق در ساختمان های مسکونی، اداری، صنعتی و کارگاهی نیز استفاده می شود. فرم دهی ساده با استفاده از دستگاه لوله خم کن در محل انجام پروژه ها و مقاومت بالا و ماندگاری این تجهیزات در برابر ضربات مکانیکی، حیوانات موذی، گرد و غبار و همچنین شکل مناسب آن، محبوبیت لوله فولادی برق را در نزد کاربران بالا برده است. لوله های فولادی به طور معمول در انواع لوله فولادی برق رنگی (که معمولا رنگ مشکی و یا در صورت در خواست خریداران در رنگهای مورد نظر تولید می شود)، لوله ی فولادی گالوانیزه ی گرم، لوله ی فولادی گالوانیزه ی سرد و لوله ی فولادی گالوانیزه ی فابریک تولید می شود. و هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند که به شرح زیر است:

لوله فولادی برق

لوله فولادی برق رنگی ( مشکی )

این نوع لوله فولادی برق، عمدتا به وسیله رنگ در برابر زنگ زدگی مقاوم می شود، و می توان آن را در فضای داخلی بناها،در بتن مورد استفاده  قرار داد. کاربرد این قبیل لوله فولادی برق در ارتباط مستقیم با زمین، و یا در جاهایی که در برابر نفوذ عوامل زنگ زدگی  و خوردگی شدید است مجاز نخواهد بود. به طور عمده از لوله برق رنگی (مشکی) در نقاطی استفاده می گردد که در معرض عموم بوده و در پشت دیوار و یا سقف کاذب پوشش داده نمیشود.

لوله های فولادی گالوانیزه گرم

این مدل لوله برق از آبکاری عمقی گرم برای تولیدش استفاده شده است و بیشتر برای مناطق دارای رطوبت و محیط های بیرونی که احتمال ریزش باران روی آن ها است مورد استفاده قرار می گیرند تا در برابر عوامل محیطی و زنگ زدگی مقاومتnداشته باشند.

لوله های فولادی گالوانیزه (لوله های فولادی گالوانیزه درز جوش)

از این مدل لوله فولادی برق و متعلقات آن، میتوان زیر اندود گچی استفاده نمود زیرا که در برابر زنگ زدگی و خوردگی با مواد مقاومی مانند روی یا کادمیم، از داخل و بیرون پوشیده شده اند.

لوله فلزی برق

لوله های فولادی گالوانیزه بدون درز ضد انفجار:

این گونه لوله فولادی برق و متعلقات آن، در لوله کشی های مناطقی که امکان انفجار و آسیب فیزیکی وجود دارد باید به کار گرفته شود.

لوله فولادی گالوانیزه عمقی داغ

این نوع لوله فولادی برق و متعلقات آن در لوله کشی های روکار، که در فضای بیرونی انجام می گیرد، و یا در مواردی که لوله های برق در معرض عوامل زنگ زدگی و خوردگی قرار می گیرد مانند محل های با رطوبت بالا و همچنین در مواردی که مقاومت مکانیکی بالا مورد نیاز است می بایست مورد استفاده قرار گیرد.

لوله فولادی قابل انعطاف (لوله فلکسیبل)

در مواردی که لوله فولادی برق از درز انبساط ساختمان می گذرد و یا برای متصل نمودن برق به موتورها و یا دستگاههایی که فعالیت آنها با ایجاد لرزش همراه است می توان از لوله فولادی قابل انعطاف متناسب با نوع لوله کشی استفاده کرد. درون این نوع لوله برق باید پوششی از لاستیک، یا مواد مشابه جهت انعطاف وجود داشته باشد

سایت سینی کابل پارسیان

لوله برق فلزی

متعلقات لوله فولادی برق

 انواع بوشن – بست اسپیت – زانویی ساده – زانویی دور دار- زانویی درب دار. سه راهی ساده لوله فولادی برق – سه راهی درب دار. براس بوشن – تبدیل لوله فولادی برق – کاندولت. درپوش پلاستیکی و آلومینیومی – بست انتهایی – سرلوله پلاستیکی

از لوله ی برق فولادی چگونه استفاده می کنند؟

برای اینکه بتوان از این متریال برای فضاهای مختلف مطابق با نقشه ی تهیه شده برای لوله گذاری استفاده نمود، باید آن را برش دهیم که برای برش معمولا به وسیله ی یک مداد محل مربوطه را علامت گذاری نموده و پس از محکم سازی توسط گیره ی مخصوص، با استفاده از ابزاری به نام کمان اره و یا لوله بّر، لوله را برش می دهیم. در مرحله ی بعدی لبه های لوله توسط سوهان مخصوص تراشیده می شود تا صاف و صیقلی گردد. که در چنین شرایطی می توان به راحتی از لوله ی برق فولادی برای لوله کشی برق ساختمان استفاده نمود و به وسیله ی برش های اصولی و درست، آن ها را در اندازه و ابعاد دلخواه در آوریم

لوله قابل انعطاف فلزی

ابزارهایی که برای لوله گذاری برق استفاده میشوند عبارتند از

گیره ی لوله:

از این ابزار برای عملیاتی مثل برش، سوهان کاری و حدیده کاری و برقو زنی استفاده می شود. به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب از گیره ی مخصوص استفاده می گردد و لوله در میان آن محکم و ثابت می شود.

آچار لوله:

این ابزار در انواع مختلفی چون کلاغی، 90، S، 45 درجه موجود است و برای باز و بسته کردن لوله برق فولادی و مهره ها از آن استفاده می شود.

بَرقو:

ابزاری پرکاربرد در لوله کشی برق ساختمان می باشد که برای پرداخت کاری، ایجاد سوراخ های دقیق با قطر استاندارد استفاده می شود. برای استفاده از این وسیله نیاز به دانش قبلی می باشد و در انواع گوناگون ماشینی و دستی بسته به نوع و نیاز پروژه از آن می توان استفاده نمود.

خرید لوله فولادی برق

مطالعه مقاله سی چنل سینی کابل چیست و کاربردهای آن؟ از سایت سینی کابل پارسیان

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها،بازنویسی مطالب کاربردی و مهم به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

امیدی بازدید : 73 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

فروش انواع ترموکوپل در کارگاه تهران المنت ، برای خرید و اطلاع از قیمت ترموکوپل می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید،فروش انواع ترموکوپل برای مصارف صنعتی، انواع کارخانه جات و دستگاه های صنعتی،تهران المنت ارائه دهنده المنت حرارتی انواع ترموکوپل از جمله ترموکوپل نوع ( S – K – J – PT100 ) ( R – B – T – N – E ) برای مصارف مختلف،برای خرید المنت برقی و اطلاع از قیمت های روز ترموکوپل با ما تماس بگیرید .

https://tehranelement.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d9%85%d9%88%da%a9%d9%88%d9%be%d9%84/

امیدی بازدید : 114 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

گروه صنعتی تهران المنت با 15 سال تجربه در خیابان لاله زار تهران؛ آماده پذیرش سفارش انواع المنت آبگرمکنی می باشد. این نوع از هیترها بیشتر برای گرم کردن مایعات در آبگرمکن و استخر و مخازن های صنعتی کاربرد دارد

ساخت و فروش انواع المنت آبگرمکنی با قابلیت استفاده در مخزن آبگرمکن های صنعتی و داری ترموستات و ساخته شده از آلیاژ مسی.انواع المنت آبگرمکن برقی ، رادیاتور ،شوفاژ و انواع مخزن و تانکر با توان مصرفی 2000W-2500W-3000W که با ولتاژ 220  در مدل های مختلف در کارگاه تهران المنت تولید و عرضه میشود،ساخت انواع  المنت آبگرمکن برقی با بهترین قیمت در بازار

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣

 33531329 021 - 6092830 0912

https://tehranelement.com/%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%aa-%d9%81%d9%84%d9%86%d8%ac-%d8%af%d8%a7%d8%b1/%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%aa-%d8%a2%d8%a8%da%af%d8%b1%d9%85%da%a9%d9%86/

امیدی بازدید : 85 یکشنبه 11 آبان 1399 نظرات (0)

سینی کابل چیست؟ سینی کابل یا cable tray (پی وی سی یا فلزی گالوانیزه) در تأسیسات الکتریکی کاربرد دارد. از این ابزار در جهت زیبایی و مرتب بودن کابل کشی‌هایبسیار زیاد و هچنین جهت نصب انواع مهتابی در زیر آن‌ها در ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

 

کابل‌ها باید در تمام طول مسیر از درون سینی کابل عبور کنند که این شامل حرکت‌های عمودی نیز می‌شود.

نوع جدید این سینی‌ها سینی‌های پی وی سی می‌باشد. سینی کابل pvc به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص مناسب برای استفاده در سیستم های تأسیسات برق می‌باشد.

سینی کابل

سینی کابل به کار رفته در یک فروشگاه

تنوع در قطعات و اتصالات که هر نوع شکل‌دهی را به راحتی امکان‌پذیر می‌سازد.
غیرقابل اشتعال بودن قطعات
ساخت و تولید مطابق با استانداردهای بین‌المللی و استاندارد اروپا
سینی و نردبانهای کابل با ورق استیل مقاوم در برابر بخارهای اسیدی و سایر مواد شیمیایی
دارای لبه‌های صاف و عدم صدمه به کابل می‌شود.
مقاوم در برابر ضربه
ایده‌آل برای مناطق آب و هوایی مرطوب
دارای عمر بسیار بالا
سایزهای متنوع
تحمل وزن بالا

سینی کابل اجرا شده

انواع سینی کابل

سینی کابل گالوانیزه فابریک
در صنعت برق برای حفاظت از کابل‌ها و عبور آن، از نگهدارنده کابل که سینی کابل به انگلیسی cable tray نامیده می‌شود استفاده می‌کنند که عموماً برای ساخت آن از ورق گالوانیزه یا جی آر پی یا استیل استفاده می‌کنند.

سینی کابلهایی که در سوله‌ها و پارکینگ‌ها و مکان‌های مسقف استفاده می‌شوند از جنس گالوانیزه فابریک هستند

سینی کابل رنگی پودری استاتیک
از ویژگیهای منحصر به فرد پوشش با غلظت بالا-داشتن مقاومت در مقابل رطوبت حرارت و اشعه uvخورشید می‌باشد.

سینی کابل آبکاری گرم
سینی کابل‌ها گالوانیزه با آبکاری گرم می‌باشد که ضد زنگ بوده و مناسب محیط‌های مرطوب و اسیدی می‌باشد.

https://kerman-niroo.ir/%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

 

 

امیدی بازدید : 83 سه شنبه 29 مهر 1399 نظرات (0)

در برق رسانی ساختمان ‌ها و بناهای صنعتی برای نگه ‌داری کابل ‌های برق روکش دار و توزیع توان و همچنین سیستم ‌های مخابراتی از سیستم نردبان کابل استفاده می ‌شود. نردبان کابل تجهیزی است به عنوان جایگزینی برای سیم کشی باز و یا سیستم کاندوئیت، که در اماکن صنعتی و تجاری از سیستم نردبان کابل گالوانیزه بدلیل امکان نظارت دقیق بر روند کابل کشی به ‌صورت وسیع استفاده می کنند. دیگر علت استفاده از نردبان کابل، قرارگیری کابل ‌ها بر روی نردبان کابل به ‌جای عبور دادن آن‌ ها از داخل لوله های برق (کاندوئیت) است، و در مواردی که تغییر در روند کابل کشی مورد نیاز است، بسیار مفید است. نردبان کابل برای نظم بخشیدن و زیبایی سیم کشی‌ ها به ‌ویژه در ساختمان ‌های بزرگ بسیار کاربردی است.البته این را هم باید بدانید که تمام موارد گفته شده ی بالا مربوط به تجهیزی به نام سینی کابل نیز می باشد، اما در این مقاله بحث ما درباره ی نردبان کابل می باشد که چیست و چه کاربردهایی دارد؟ با ما همراه باشید.

خرید نردبان کابل گالوانیزه

نردبان کابل چیست

میتوان گفت که یکی از راه های مقرون به صرفه برای مدیریت سیستم های کابلی استفاده از نردبان کابل است. این تجهیزات عمرانی به منظور محافظت و مراقبت از سیم ها و کابل های برق طراحی و تولید شده اند. همچنین از این وسیله برای عبور دادن کابل ها و سیم های فراوان در یک مسیر مشخص استفاده می کنند. معمولا مسیر عمودی بهترین مسیر برای استفاده کردن از نردبان کابل است. علت این کار هم بر می گردد به قابلیت محکم کردن راحت تر سیم ها و کابل ها به صورت عمودی. البته باید توجه داشت که این وسیله در مسیر های افقی نیز قابل استفاده است. برای پشتیبانی تعداد زیادی از کابل های سنگین برای مسافت‌ های طولانی، نردبان کابل بهترین گزینه است که به سرعت نصب شده و در عین حال قدرتمند است و عمر طولانی ‌تری خواهد داشت. طول استاندارد برای نردبان کابل ۳ تا ۶ متر می‌ باشد. نردبان کابل دارای اتصلات و متعلقاتی از جمله زانویی نردبان کابل، سه راهی نردبان کابل، چهارراهی نردبان کابل، رایزر نردبان کابل، ردیوسر نردبان کابل و… می باشد.

تولید نردبان کابل گالوانیزه

جنس نردبان کابل از چیست؟

به دلیل اینکه این وسایل باید به صورت دراز مدت و در فواصل طولانی مورد استفاده قرار بگیرند باید از جنسی ساخته شوند که علاوه بر سبک بودن، دارای عمر طولانی باشند. که به همین منظور نردبان کابل را از جنس فولاد، استیل، آلومینیوم و یا به صورت گالوانیزه تولید و به بازار عرضه می کنند.

خرید نردبان کابل گالوانیزه لاله زار

مزایای استفاده از نردبان کابل چیست؟

* قابلیت محافظت و پشتیبانی از کابل های سنگین و لوله ها را در فواصل بلند مدت دارد.

* کابل ها میتوانند در هر نقطه ای به نردبان وارد و یا از آن خارج شوند.

* به کمک نردبان کابل می توانید از تجمع آب، رطوبت و خاک بر روی سیم ها جلوگیری کنید.

* به وسیله ی سینی کابل گالوانیزه نردبان کابل، دسترسی به سیم ها بسیار ساده و آسان است. این ویژگی برای انجام تغییرات در آینده بسیار مفید است.

* در محیطی که محدودیت فضای نصب وجود دارد، در صورت استفاده از نردبان کابل می توان از زیر نیز به کابل های داخل  نردبان دسترسی داشته باشید و عیب یابی راحت تر انجام شود.

* باید بگوییم که نردبان کابل هیچ محدودیتی برای محل نصب ندارد.

* نردبان های کابلی معمولا در طول های 2 الی 6 متری تولید و عرضه می شوند که برای کارهای عمرانی فوق العاده مناسب و کارآمد هستند.

* فضای کمی را اشغال می کنند و مقرون به صرفه هستند. که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شوند.

پخش عمده نردبان کابل گالوانیزه

از انواع نردبان کابل میتوان به موارد زیر اشاره نمود

نردبان کابل گالوانیزه سرد.

نردبان کابل گالوانیزه گرم.

نردبان کابل رنگ شده.

نردبان کابل استیل.

نردبان کابل آلومینیوم.

همچنین به صورت بندیل فلزی و پالت چوبی بسته بندی می شوند.

تولید نردبان کابل گالوانیزه ازران

مشخصات فنی نردبان کابل چیست؟

نردبان کابل را در سایزهای متنوع و با توجه به سفارش مشتری تولید می کنند. به طور کلی عرض آن از 50 میلیمتر تا عرض ​1000میلیمتر قابل تولید می باشد. در خصوص لبه ها و یا ارتفاع نیز عموماً نردبان کابل ها از ارتفاع 40 میلیمتر تا ارتفاع 150 میلیمتر قابل تولید می باشند. نردبان ها حداقل با ضخامت ​0.7 میلیمتر و حداکثر با ضخامت 3 میلیمتر ارائه می گردند. پله های موجود در نردبان کابل معمولاً با حفظ فاصله های 25 سانتیمتری نسبت به یکدیگر ساخته می شوند اما امکان دارد به درخواست مشتری این فواصل نیز تغییر کند. پله ها جدای از ایجاد استحکام بر روی نردبان، امکان بسته شدن کابل بر روی نردبان را نیز فراهم می نماید. عموماً کابل ها از طریق بست های مخصوص ( بست چنگکی ) به پله ها متصل میگردند. معمولا و به طور استاندارد، شاخه های نردبان های کابل به صورت 2 متری ساخته می شوند. اما در صورتی که مشتری درخواست ساخت این نردبان ‌ها با طول ۳ متر را داشته باشد، این کار توسط تولید کننده قابل انجام می ‌باشد.

خرید نردبان کابل گالوانیزه

نردبان کابل جدای از شاخه‌ های مستقیم، دارای انواع و اقسام متعلقات نیز می ‌باشد که به عنوان مثال می ‌توان به قطعاتی نظیر:

زانو، سه‌ راهی، چهارراهی، زانوی عمودی (بند)، اتصالات رابط، قطعه کاهنده و یا … اشاره نمود.

 

نتیجه گیری:

میتوان گفت که نردبان کابل از آن دسته تجهیزات عمرانی ای است که بسیار مفید و کارآمد بوده و در پروژه های سبک عمرانی، پروژه های شهری و یا حتی پروژه های معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا این وسایل نسبت به سینی کابل ها ارجح تر هستند و در شرایط خاص از سینی کابل استفاده می شود.

کلام آخر اینکه

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

https://sinicableparsian.com/%d9%86%d8%b1%d8%af%d8%a8%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%da%af%d8%a7%d9%84%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%b2%d9%87/

امیدی بازدید : 69 سه شنبه 22 مهر 1399 نظرات (0)

همه ی ما باید بدانیم و آگاه باشیم که استفاده از کابل ها و سیم ها برای ساختمان سازی و پروژه های عمرانی از اهمیت ویژه ای برخوردارند. همچنین باید از آنها در برابر خوردگی، رطوبت و آسیب های جدی جلوگیری کرد. به همین منظور از ابزارآلات مخصوص اینکار باید استفاده کرد. که یکی از این ابزارآلات لوله های فلکسیبل و یا لوله ی فلکسی می باشد. حال شاید سوال پیش آید که لوله فلکسیبل چیست و چه کاری انجام می دهد. برای رسیدن به پاسخ این سوال ما اطلاعاتی را در این مقاله در اختیار شما قرار خواهیم داد تا از لوله ی فلکسیبل و کاربرد آن آگاه شوید. با ما همراه باشید.

تولید و پخش لوله فلکسیبل خرطومی برق

لوله ی فلکسیبل چیست؟

اگر بخواهیم به صورت ساده لوله ی فلکسیبل را تعریف کنیم، آن ها را به عنوان یک روکش محافظتی برای سیم ها و کابل ها می شناسند. اما به طور کلی لوله ی فلکسیبل، یک کانال فلزی با سطح مقطع گرد است و لوله هایی بلند، سبک وزن و انعطاف پذیر هستند که برای محافظت از سیم ها و کابل ها در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. نام دیگر این لوله ها، لوله خرطومی فلزی می باشد. نحوه ی استفاده از این لوله ها و نصب آنها بدین گونه است که برای بستن لوله ی فلکسی به دیوار از بست های مخصوص این کار استفاده می شود و بست ها با توجه به لوله ی فلکسی مورد استفاده سایزهای مختلفی دارند.

تولید و پخش لوله فلکسیبل خرطومی برق

انواع لوله ی فلکسیبل:

لوله های فلکسیبل به دو صورت زیر مورد استفاده قرار می گیرند

لوله های فلکسی روکش دار

این لوله ها معمولا از روکش پلاستیکی PVC برخوردارند و رایج ترین کاربرد آنها در نصب دوربین های مدار بسته می باشد. از مزیت های این لوله ها می توان به قیمت مناسب آنها و همچنین محافظت در برابر رطوبت و آب اشاره نمود. معمولا کارایی این لوله ها زمانی است که کابل ها در زیر زمین قرار است نصب شود.

لوله های فلکسی بدون روکش

این لوله ها همانطور که از نامشان پیداست از روکش PVC برخوردار نمی باشند. به همین دلیل مقاومت آنها نسبت به لوله های فلکسی روکش دار در برابر آسیب های بیرونی کاهش می یابد. از این لوله ها معمولا برای محیط های داخلی استفاده می شود.

تولید و پخش لوله خرطومی لاله زار تهران

چرا استفاده از لوله ی فلکسیبل اهمیت دارد؟

امروزه الکتریسیته بخشی جدانشدنی از خانه ها و دفاتر می باشد. زیرا برق یک نیاز مشترک و اجتناب ناپذیر برای زندگی راحت شده است. که برای استفاده از برق و الکتریسیته در ساختمان ها نیازمند کابل کشی درون ساختمان برای انتقال برق به نقاط مختلف هستیم و برای اینکه بتوانیم از سلامت کابل ها و سیم های ساختمانی اطمینان کافی داشته باشیم باید از ابزارآلاتی مثل لوله های فلکسیبل باید استفاده شود تا از هرگونه آسیب نظیر گرمای شدید، رطوبت و حتی خوردگی که ممکن است کابل ها و سیم ها را تهدید کند جلوگیری به عمل آوریم.

تولید و پخش ارزان لوله خرطومی لاله زار تهران

اندازه های مختلف و رایج لوله ی فلکسیبل چیست؟

سایزهای استاندارد لوله های فلکسیبل که همان قطر مقطع آنها می باشد در اندازه های 11،13 ، 16، 21، 25، 29، 36، 42 و 48 میلیمتری می باشد. این نکته مهم است که متناسب با نوع پروژه و اندازه و وزن کابل ها سایز فلکسی را انتخاب کنیم.

تولید و پخش ارزان لوله خرطومی لاله زار تهران

بیشترین فاکتورهای مهم استفاده از لوله ی فلکسیبل چیست؟

از جمله مزایا و فاکتورهای مهم برای استفاده از این لوله ها می توان به مواردی همچون: طول عمر بالا و انعطاف بالای لوله های فلکسی. وزن کم و دفع رطوبت. مقاومت در برابر کشش و چرخش بالای لوله هنگام نصب و همچنین محافظت از سیم ها و کابل ها در برابر اشعه های مضر خورشید. مقاوم در برابر محیط های اسیدی و قلیایی و قابلیت تحمل فشار بالا. تخلیه ی خودکار الکتریسیته ی ساکن و آسان و ساده بودن نصب و راه اندازی لوله های فلکسی اشاره نمود.

نتیجه گیری:

دانستیم که یکی از بهترین و ساده ترین راهها برای محافظت از سیم ها و کابل ها استفاده از لوله های فلکسیبل است. به همین دلیل نحوه ی انتخاب و شناخت درست از انها و کاربردهای آنها می تواند شما را در نگهداری از سیم ها و کابل ها کمک کند.

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

https://sinicableparsian.com/%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87-%d9%81%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c%d8%a8%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d9%82/

امیدی بازدید : 81 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (0)

همه ی ما باید بدانیم و آگاه باشیم که استفاده از کابل ها و سیم ها برای ساختمان سازی و پروژه های عمرانی از اهمیت ویژه ای برخوردارند. همچنین باید از آنها در برابر خوردگی، رطوبت و آسیب های جدی جلوگیری کرد. به همین منظور از ابزارآلات مخصوص اینکار باید استفاده کرد. که یکی از این ابزارآلات لوله های فلکسیبل و یا لوله ی فلکسی می باشد. حال شاید سوال پیش آید که لوله ی فلکسیبل چیست و چه کاری انجام می دهد. برای رسیدن به پاسخ این سوال ما اطلاعاتی را در این مقاله در اختیار شما قرار خواهیم داد تا از لوله ی فلکسیبل و کاربرد آن آگاه شوید. با ما همراه باشید.

لوله ی فلکسیبل چیست؟

 

اگر بخواهیم به صورت ساده لوله ی فلکسیبل را تعریف کنیم، آن ها را به عنوان یک روکش محافظتی برای سیم ها و کابل هامی شناسند. اما به طور کلی لوله ی فلکسیبل، یک کانال فلزی با سطح مقطع گرد است و لوله هایی بلند، سبک وزن و انعطاف پذیر هستند که برای محافظت از سیم ها و کابل ها در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. نام دیگر این لوله ها، لوله خرطومی نسوزبرق فلزی می باشد.

 

 

لوله برق نسوز خرطومی مواد نو

لوله خرطومی مواد نو

نحوه ی استفاده از این لوله ها و نصب آنها بدین گونه است که برای بستن لوله ی فلکسی به دیوار از بست های مخصوص این کار استفاده می شود و بست ها با توجه به لوله ی فلکسی مورد استفاده سایزهای مختلفی دارند.

 

انواع لوله ی فلکسیبل

 

لوله های فلکسیبل به دو صورت زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

لوله های فلکسی روکش دار: این لوله ها معمولا از روکش پلاستیکی PVC برخوردارند و رایج ترین کاربرد آنها در نصب دوربین های مدار بسته می باشد. از مزیت های این لوله ها می توان به قیمت مناسب آنها و همچنین محافظت در برابر رطوبت و آب اشاره نمود. معمولا کارایی این لوله ها زمانی است که کابل ها در زیر زمین قرار است نصب شود.

لوله های فلکسی بدون روکش: این لوله ها همانطور که از نامشان پیداست از روکش PVC برخوردار نمی باشند. به همین دلیل مقاومت آنها نسبت به لوله های فلکسی روکش دار در برابر آسیب های بیرونی کاهش می یابد. از این لوله ها معمولا برای محیط های داخلی استفاده می شود.

قیمت لوله خرطومی برق

چرا استفاده از لوله ی فلکسیبل اهمیت دارد؟

امروزه الکتریسیته بخشی جدانشدنی از خانه ها و دفاتر می باشد. زیرا برق یک نیاز مشترک و اجتناب ناپذیر برای زندگی راحت شده است. که برای استفاده از برق و الکتریسیته در ساختمان ها نیازمند کابل کشی درون ساختمان برای انتقال برق به نقاط مختلف هستیم و برای اینکه بتوانیم از سلامت کابل ها و سیم های ساختمانی اطمینان کافی داشته باشیم باید از ابزارآلاتی مثل لوله های فلکسیبل باید استفاده شود تا از هرگونه آسیب نظیر گرمای شدید، رطوبت و حتی خوردگی که ممکن است کابل ها و سیم ها را تهدید کند جلوگیری به عمل آوریم. لوله پلی امید پلی اتیلن نیز به شکل دیگری این کار را انجام میدهند

اندازه های مختلف و رایج لوله ی فلکسیبل چیست؟

سایزهای استاندارد لوله های فلکسیبل که همان قطر مقطع آنها می باشد در اندازه های ۱۱،۱۳ ، ۱۶، ۲۱، ۲۵، ۲۹، ۳۶، ۴۲ و ۴۸ میلیمتری می باشد. این نکته مهم است که متناسب با نوع پروژه و اندازه و وزن کابل ها سایز فلکسی را انتخاب کنیم.

لوله خرطومی مواد نو

تولید لوله خرطومی مواد نو

بیشترین فاکتورهای مهم استفاده از لوله ی فلکسیبل چیست؟

از جمله مزایا و فاکتورهای مهم برای استفاده از این لوله ها می توان به مواردی همچون:

طول عمر بالا و انعطاف بالای لوله های فلکسی.

وزن کم و دفع رطوبت.

مقاومت در برابر کشش و چرخش بالای لوله هنگام نصب و همچنین محافظت از سیم ها و کابل ها در برابر اشعه های مضر خورشید.

مقاوم در برابر محیط های اسیدی و قلیایی و قابلیت تحمل فشار بالا.

تخلیه ی خودکار الکتریسیته ی ساکن و آسان و ساده بودن نصب و راه اندازی لوله های فلکسی اشاره نمود.

مقاله لوله برقی پلی امید چیست را در نوین لوله بخوانید

لوله خرطومی نسوز

لوله برق خرطومی نسوز

نتیجه گیری:

دانستیم که یکی از بهترین و ساده ترین راهها برای محافظت از سیم ها و کابل ها استفاده از لوله های فلکسیبل است. به همین دلیل نحوه ی انتخاب و شناخت درست از انها و کاربردهای آنها می تواند شما را در نگهداری از سیم ها و کابل ها کمک کند.

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

https://novinlooleh.com/%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87-%d8%ae%d8%b1%d8%b7%d9%88%d9%85%db%8c/

امیدی بازدید : 90 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (0)

ریل و بست چنگالی چیست و کاربردهای آنها؟

بست چنگالی و کاربرد و وظیفه ی آن در صنعت

اغلب برای نگهداری و محکم کردن لوله ها و انواع کابل ها سر جای خود از انواع بست ها استفاده می شود. که یکی از انواع بست ها، ریل بست چنگالی است. بست چنگالی، باعث حفاظت بیشتر از سیم ها و کابل های برقی ساختمان شده و می توانند آن ها را مرتب سازی و دسته بندی کنند. همانطور که از نام بست چنگالی پیداست ساحتارش به گونه ایست که یک پایه شبیه به چنگک دارد که داخل ریل بست چنگالی محکم می شود و به کمک یک پیچ در قسمت بالای آن می توان آن را تنظیم و محکم نمود. در واقع همین گیره ی چنگکی شکل است که باعث اتصال محکم بست چنگالی به ریل بست چنگالی می شود. این بست مناسب نصب انواع لوله های فلزی، پلی اتیلن، مسی، استنلس استیل، کابل و … در صنایع ساختمانی، تاسیساتی وصنایع نفت، گاز و پتروشیمی است. همچنین با اهدافی چون عبور دادن کابل‌ های برق به سقف، نگهداری، دسته ‌بندی، حفاظت، و هدایت سیم ‌ها و کابل ‌های برقی در ساختمان به کار می ‌روند. وظیفه ی این قطعه نگه داشتن یک یا چند لوله بر روی دیوار یا سقف است. در واقع نوعی ساپورت برای لوله های فولادی برقی میباشد.به منظور برآورده ساختن نیازهای مختلف کاربران، بست‌ های نگهدارنده در انواع طرح ‌ها و رنگ‌ ها و با مصالح متعددی نیز تولید می ‌شوند.

صفحه ریل و بست چنگالی

تفاوت بست معمولی با بست عایق دار در چیست؟

از انواع  بست چنگالی میتوان به بست چنگالی عایق دار اشاره نمود که از قسمت بالای بست توسط پیچ، لوله را داخل ریل محکم می کند. اما بست چنگکی یا دو تیکه که نوع دیگری از این نوع نگه دارنده است از قسمت کناره بست توسط بست، لوله موردنظر را محکم می کند.حال شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا در مقایسه با بست چنگالی معمولی باید از بست چنگالی عایق دار استفاده کنیم؟ پیشنهاد تیم فنی پارسیان به شما این است که هنگام استفاده از بست چنگالی برای نگهداری انواع کابل ها حتما از نوع عایق دار این بست ها استفاده کنید. چرا که این کار باعث جلوگیری از وارد شدن خدشه و صدمه به کابل ها شده و علاوه بر این، ایمنی کار را برای شما نیز افزایش می دهد. و همانطور که میدانید بست های معمولی برای کاربردهای معمولی مورد استفاده قرارمیگیرند و در مقابل، بست های عایق دار به دلیل جنسشان ( که دارای یک حلقه فلزی از جنس های استنلس استیل و گالوانیزه میباشند) علاوه بر استحکام بالا، در برابر رطوبت از خود مقاومت بسیار بالا نشان داده و در برابر رطوبت و سایر عوامل شیمیایی که باعث ایجاد خوردگی در آن می شود، نیز از کابل ها مراقبت می کند.

مشاهده دیگر محصولات سینی کابل پارسیان : سی چنل سرد گرم

خرید ریل و بست چنگالی

از ویژگی ها و مزایای بست چنگالی میتوان به موارد زیر اشاره نمود

مرتب سازی سیم کشی روکار ساختمان.

نگهداری از انواع لوله و کابل ها در سایزهای مختلف بر روی دیوار یا سقف.

نصب راحت روی دیوار و سقف به کمک ریل بست چنگالی.

افزایش ایمنی کار بخصوص در هنگام استفاده به عنوان نگهدارنده کابل و محافظت از کابل ها و لوله ها.

بهینه کردن وقت، سرمایه در کار.

حذف اقدامات غیر ایمنی مثل جوش کاری، حفاری، سوراخکاری.

باز و بسته کردن سریع بست کمتر از 1 دقیقه.

امکان دسترسی به مناطق زیرین سیستم جهت تغییرات احتمالی.

سایز و ابعاد بست چنگالی

بست چنگالي 8-12.

بست چنگالي 12-16.

بست چنگالي 16-20.

بست چنگالي 18-24.

بست چنگالي 24-28.

بست چنگالي 28-32.

بست چنگالي 32-36.

بست چنگالي 36-40.

بست چنگالي 42-46.

بست چنگالی 48-52.

قیمت بست چنگالی سینی کابل

ریل بست چنگالی و کاربرد آن در صنعت

ریل بست چنگالی نوعی ریل است که برای نگه داشتن لوله فولادی برق توسط بست های چنگالی از آن استفاده می شود. که ازجنس ورق فولادی تولید شده و در دو نوع گالوانیزه سرد و گرم با ضخامت های مختلف از ۱ میلی متر تا ۳ میلی متر می باشند. بست های چنگالی وظیفه مهار کابل و لوله را دارند و دلیل استفاده از ریل بست چنگالی سینی کابل و بست چنگالی سهولت در استفاده، تغییر و تعویض آسان تر میباشد. از مهمترین مزایایی که برای این دسته از بست ها می توانیم بیان نماییم، دسترسی آسان به کابل ها پس از محکم شدن در محل مورد نظر است.

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

https://sinicableparsian.com/%d8%b1%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b3%d8%aa-%da%86%d9%86%da%af%d8%a7%d9%84%db%8c/

امیدی بازدید : 161 شنبه 29 شهریور 1399 نظرات (0)

المنت میله ای چیست؟

میتوان گفت یکی از پر مصرف ‌ترین و منطبق پذیرترین المنت های موجود در بازار هیترهای میله ای می‌ باشند. به این دلیل که این مدل از المنت انتقال گرمای بسیار خوبی از طریق هدایتی و یا تابشی دارد. این گرما می تواند به مایعات، هوا، گازها و یا سطوح مختلف انجام گیرد. المنت میله ای به طور معمول به صورت سفارشی تولید می شوند و در اشکال مختلف قابل تولید هستند. گرد، مثلثی، پرس شده و ترکیبی از جمله شکل هایی که می توان به هیتر میله ای داد مثلثی، گرد، پرس شده و ترکیبی است. همچنین خمش های به وجود آمده در این المنتها می تواند بر اساس نیاز مشتریان ایجاد گردد که از قطر 6میلی متر تا 22 میلی متر متغیر است. ضمنا جنس پوسته ی آن می تواند از انواع مختلفی انتخاب شود که قابلیت تحمل دمایی بالا در بلند مدت تا ۸۷۰ درجه سانتیگراد را داشته باشد و قابلیت انتقال گرمایی و ولتاژی آن تا ۶۰۰ ولت می باشد.

آموزش تولید المنت میله ای

جنس المنت میله ای و ساختار داخلی آن چیست؟

المنت های میله ای از روکش لوله ای که از جنس استیل، مس و آلومینیوم می باشد تولید می گردند. درون این لوله از سیم کروم نیکل مقاومتی فنر شده که توسط خاک اکسید منیزیم به صورت کامل عایق بندی شده، به کار برده شده است، که اصلا اتصال الکتریکی به بدنه و لوله ی روکش ایجاد نمی کند و به وسیله ی دو پیچ ابتدا و انتهای فنر بسته می شود که اصطلاحا به آن نقطه ی سرد گویند. به این دلیل که این نوع پیچ ها اصلا داغ و گرم نمی شوند.

مقاله المنت میله ای

ساختار المنت میله ای

این نوع هیترها به دلیل ساختار داخلی و نحوه تولید قابل تغییر شکل به هر فرم دلخواه می باشند. همچنین هرچه مدت آنیل شدن این نوع از هیترهای گرمایی بیشتر باشد، انعطاف پذیری آن ها در زمان فرم دادن بیشتر می شود. هیتر حرارتی میله ای می توانند انتقال دمای استثنایی از طریق رسانش و کنواکسیون و تابش برای گرمایش مایعات، هوا، گازها و سطوح مختلف داشته باشند.

فروش هیتر حرارتی در کارگاه تهران المنت با بهترین قیمت بازار

چگونگی تولید المنت میله ای

جنس روکش نهایی انواع المنت میله ای:

از انواع جنس روکش نهایی این نوع مولدهای حرارتی می توان استینلس استیل با گریدهای مختلف از جمله ۳۰۴ و ۳۱۶، مس و اینکونل را نام برد. در صورتی که در ساخت المنت میله ای از آلیاژهای خاص استفاده شود تحمل حرارت در روکش این هیترها از ۸۷۰ درجه سانتیگراد هم فراتر می رود. از دیگر قابلیت های آنها این است که میتوان این تجهیزات را با بیش از ۲۰ نوع آپشن برای ترمینال بندی و تعداد زیادی تجهیز جانبی مورد استفاده قرار داد.

ساخت انواع المنت میله ای

انواع المنت میله ای:

المنت های پره ای و یا فین دار رادیاتی

هردو المنت فین دار و المنت پره ای درواقع نوعی هیتر میله ای هستند. که استفاده از فین یا پره در این المنت ها باعث افزایش سطح گرمایشی المنت می شود. و این افزایش سطح در بالا بردن دما توسط جریان هوا تاثیر می گذارد. به همین دلیل المنت های پره ای معمولا در جلوی فن و هواکش نصب می شوند. این المنت ها معمولا برای خشک کردن (مثلا میوه)، آبکاری و کوره های صنعتی به کار می روند. از کارکردهای المنت فین دار می توان در بخاری های برقی سوله ها؛ شرکت ها؛ کارخانه ها در راستای ایجاد حرارت و گرم کردن محیط ؛ و… اشاره کرد. البته از المنت های کباب پز و فر نیز در آشپزخانه ها و رستوران ها و حتی کشتی ها به کار گرفته می شود .

المنت میله ای ضد اب و ضد اسید

معمولا این المنت های با روکش آلومینیوم یا مس تولید می شوند و با تحمل دمای بالای ۴۰۰ درجه در صنایع گوناگون کاربرد دارند. از انواع دیگر المنت میتوان به: المنت میله ای متریک یک سر. المنت میله ای تیغه ای نازک ( فیندار). هیتر میله ای هاپر. هیتر میله ای مینی اشاره نمود.

ساخت المنت میله ای لاله زار

کاربرد المنت میله ای چیست؟

این المنت در کارهای بسیار گوناگون و مختلف معمولا در تمام صنایع مختلف مصرف میشود. یکی از کارهای المنت میله ای که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، یخ زدایی و جلوگیری از تراکم های بسیار بالا میباشد. موارد مصرف را می‌ توان گفت که معمولا در بخاری برقی آبگرمکن های برقی و سماور برقی اتو بخار استفاده میشود. در بسیاری از شرایط هیتر های میله ای انتخابی مطمئن و کم هزینه هستند.

المنت میله ای چیست

مطاله دیگر مقالات سایت : مشخصات المنت فشنگی و کاربرد آن

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

https://tehranelement.com/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%aa-%d9%85%db%8c%d9%84%d9%87-%d8%a7%db%8c/

امیدی بازدید : 71 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

یکی از متدوال ترین و پرکاربردترین تجهیزات مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی و برق کشی لوله ی برق می باشد. مسلما این وسیله نیز در انواع مختلف و با کارکردهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. که در دو نوع فلزی و فولادی و غیر فولادی (پلاستیک و پی وی سی و…) مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله می خواهیم شما را با لوله ی فولادی برق و کاربرد آن آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

لوله فولادی برق گالوانیزه

 

لوله ی فولادی برق چیست و انواع آن؟

لوله ی فولادی برق در ابتدا از ورق روغنی ساخته می شود و در صورت در خواست مشتریان آن هم جهت حفاظت در برابر زنگ زدگی و خورندگی به سه روش پوشش محافظ از جنس فلز روی که بر سطح آن قرار می گیرد و به اصطلاح به آن لوله گالوانیزه می گویند تولید می شود. میزان اندازه و طول این لوله ها بین سه تا شش متر متفاوت می باشد، که امکان استفاده از این متریال به صورت روکار و توکار است. و به طور معمول برای فضاهای خشک از لوله ی خشک و برای مناطق مرطوب از نوع گالوانیزه استفاده می گردد.

لوله های فولادی به طور معمول در انواع لوله فولادی برق رنگی ( که معمولا رنگ مشکی و یا در صورت در خواست خریداران در رنگهای مورد نظر تولید می شود )، لوله ی فولادی گالوانیزه ی گرم، لوله ی فولادی گالوانیزه ی سرد و لوله ی فولادی گالوانیزه ی فابریک تولید می شود. و هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند که به شرح زیر است:

لوله ی فولادی برق رنگی-مشکی:

این لوله  را می توان برای فضاهای داخلی بناها و در بتن مورد استفاده قرار داد. کاربرد این قبیل لوله ی فولادی برق در ارتباط مستقیم با زمین و یا در جاهایی است که در برابر نفوذ عوامل زنگ زدگی و خوردگی شدید مجاز نخواهد بود. از این لوله برای نقاطی استفاده می شود که در معرض عموم بوده و در پشت دیوار و یا سقف کاذب پوشش داده نمی شود.

 

لوله فولادی برق مشکی

لوله های فولادی گالوانیزه گرم:

این مدل لوله برق از آبکاری عمقی گرم برای تولیدش استفاده شده است و بیشتر برای مناطق دارای رطوبت و محیط های بیرونی که احتمال ریزش باران روی آن ها است مورد استفاده قرار می گیرند تا در برابر عوامل محیطی و زنگ زدگی مقاومت داشته باشند.

لوله فولادی برق گالوانیزه گرم

لوله ی فولادی گالوانیزه ی ضد انفجار (لوله فولادی بدون درز)

این لوله بیشتر برای مناطق گازی و پالایشگاهها مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل نداشتن درز و عایق بودن در برابر نفوذ گاز به داخل لوله برق. در کل می توان گفت لوله برق گالوانیزه در هر مدلی محصولی است که در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است، به این دلیل که قسمت داخلی و بیرونی آن با ماده ای همانند روی و یا کادمیم پوشیده شده است.

 

لوله فولادی برق گالوانیزه ضد انفجار

برای دیدن صفحه سینی کابل اینجا کلیک کنید

از لوله ی برق فولادی چگونه استفاده می کنند؟

برای اینکه بتوان از این متریال برای فضاهای مختلف مطابق با نقشه ی تهیه شده برای لوله گذاری استفاده نمود، باید آن را برش دهیم که برای برش معمولا به وسیله ی یک مداد محل مربوطه را علامت گذاری نموده و پس از محکم سازی توسط گیرهی مخصوص، با استفاده از ابزاری به نام کمان اره و یا لوله بّر، لوله را برش می دهیم. در مرحله ی بعدی لبه های لوله توسط سوهان مخصوص تراشیده می شود تا صاف و صیقلی گردد. که در چنین شرایطی می توان به راحتی از لوله ی برق فولادی برای لوله کشی برق ساختمان استفاده نمود و به وسیله ی برش های اصولی و درست، آن ها را در اندازه و ابعاد دلخواه در آوریم.

قیمت ارزان لوله فولادی برق

متعلقات لوله ی فولادی برق:

سه راهی ساده لوله ی فولادی برق، سه راهی درب دار براس بوشن، کاندولت در پوش پلاستیکی و آلومینیومی، بست انتهایی،انواع بوشن، زانویی ساده، زانویی دور دار، زانویی درب دار، سرلوله ی پلاستیکی و تبدیل لوله ی برق فولادی.

ابزارهای قابل استفاده در لوله گذاری برق عبارتند از:

گیره ی لوله:

از این ابزار برای عملیاتی مثل برش، سوهان کاری و حدیده کاری و برقو زنی استفاده می شود. به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب از گیره ی مخصوص استفاده می گردد و لوله در میان آن محکم و ثابت می شود.

آچار لوله:

این ابزار در انواع مختلفی چون کلاغی، 90، S، 45 درجه موجود است و برای باز و بسته کردن لوله برق فولادی و مهره ها از آن استفاده می شود.

بِّرقو:

ابزاری پرکاربرد در لوله کشی برق ساختمان می باشد که برای پرداخت کاری، ایجاد سوراخ های دقیق با قطر استاندارد استفاده می شود. برای استفاده از این وسیله نیاز به دانش قبلی می باشد و در انواع گوناگون ماشینی و دستی بسته به نوع و نیاز پروژه از آن می توان استفاده نمود.

لوله فولادی گالوانیزه برق

برای دیدن صفحه جعبه تقسیم اینجا کلیک کنید

نکته:

ابزارهایی که نام برده شد از متدوال ترین ابزار قابل استفاده در لوله گذاری برق جهت فراهم سازی بیشترین میزان کیفیت و اتمام عملیات لوله کشی در مناسبترین زمان و با کمترین میزان خرابی می باشند.

چگونه از لوله برق فولادی در مسافت های طولانی استفاده می شود؟

وقتی که قرار است از این محصول کاربردی برای اجرای لوله کشی در مسافت های طولانی استفاده گردد، با توجه به محدودیت طول این متریال لازم است که تعدادی از آن به یکدیگر متصل شوند. قبل از اتصال لوله برق فولادی باید نسبت به اینکه سر لوله ها فاقد برجستگی و پلیسه باشند، دقت شود زیرا در این صورت به سوهان کشی نیاز خواهند داشت. عملیات رزوه کردن، برای انجام این عملیات در قسمت های لازم از زانو برق های مخصوص استفاده می گردد و مطابق با روش مخصوصی که تمامیافراد فعال در این زمینه نسبت به آن تسلط دارند، قابل اجرا می باشد. عملیات رزوه کردن نیز با به کار گیری دستگاهی به نام حدیده صورت می گیرد که این مرحله حدیده کاری نام دارد.

لوله فولادی برق گالوانیزه

کلام آخر اینکه:

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها،بازنویسی مطالب کاربردی و مهم به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

https://kerman-niroo.ir/%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%af%db%8c-%da%af%d8%b1%d9%85-%d8%b3%d8%b1%d8%af/

امیدی بازدید : 57 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

سينی کابل چيست

سينی كابل هاي گالوانيزه به منظور حفاظت از سيستم عبوري كابلها و نيز جهت هرچه مرتب كردن كابل و جلوگيري از تماس كابل ها با يكديگر از سيني كابل استفاده ميشود. سينی كابل با دو نوع گالوانيزه فابريک و سيني كابل گالوانيزه گرم آبكاری شده توليد ميگردد.

متعلقات سینی کابل

سينی كابل دارای لوازم و متعلاقي از قبيل رابط يا جوينت سيني كابل مي باشد كه عبارت است رابط از كف سيني كابل و رابط از بغل سيني كابل ميباشد.

تولیدکننده رابط سینی کابل

رابط سینی کابل

از ديگر متعقات سيني كابل زانو افقی سيني كابل ميباشد كه درهنگام تغيير مسير به چپ و راست بازواياي مختلف كه معمولا ٩٠درجه و٤٥ درجه می باشد از زانو افقی سيني كابل استفاده ميگردد.

انواع زانو افقی سینی کابل گالوانیزه

زانو افقی سینی کابل

انواع ديگر سينی كابل زانويی غير هم سطح سيني كابل و يا زانويی رايزری سينی كابل ميباشد كه براي انتقال كابل و سيني كابل از يک سطح عمودی به سطح ديگر از اين نوع زانويي سيني كابل استفاده ميشود.

سازنده سینی کابل

سینی کابل

از ديگر متعلقات سيني كابل تبديل به چپ سيني كابل تبديل به راست سيني كابل تبديل مستقيم سيني كابل وَيا كاهنده سيني كابل درعرض ميباشد از تبديل سيني كابل وَيا كاهنده سيني كابل زماني استفاده ميشود كه ميخواهيم تعداد كابلها را كم كنيم وبه عرض كمتري از سيني كابل احتياج داريم براي كم كردن عرض سيني كابل ويا نردبان كابل از تبديل سيني كابل ويا كاهنده سيني كابل استفاده ميشود.

از ديگر متعلقات سيني كابل سه راهي سيني كابل و يا چهارراه سيني كابل ميباشد كه در جاهايي كه كابلها بايد تقسيم شود ودر مسير ديگري به راه ادامه دهند از سه راهي سيني كابل ويا چهارراه سيني كابل استفاده ميشود.

مطالعه دیگر مقالات سایت : لوله ی فلکسیبل چیست و چه کاربردی دارد؟

چهارراه سينی كابل گالوانیزه

چهارراه سينی كابل

اگر بخواهيم ازسيني كابل در محيطي كه در معرض هواي شرجي و مرطوب و نم قرار دارد استفاده كنيم بايد سيني كابلي توليد شود كه مقاوم در مقابل اين جريانات باشد اين نوع سيني كابل عبارت است از سيني كابل گالوانيزه گرم ابكاري شده به طريق الكترو گالوانيزه سيني كابل گالوانيزه گرم طول عمري بيشتري نسبت به سيني كابل گالوانيزه دارا ميباشد.

حال اگر محيطي كه براي سيني كابل مد نظر ماست داراي بخار اسيد روغن آمونياک است بايد جنس سيني كابل ما از ورق استيل باشد تا درمقابل أسيد روغن وامونياك مقاومت داشته باشد وسيني كابل ما مدت زمان بيشتري طول عمر داشته باشد

نوع ديگر سيني كابل ،سيني كابل PVC مي باشد كه طول عمري كمتري دارد و نيز مقاومت كمتري دارند كه اين نوع سيني كابل اصلا مورد پيشنهاد ما نيست و ما اين نوع سيني كابل را فقط جايي مورد استفاده قرار ميدهيم كه فقط از سيم و يا كابل سبك بخواهيم استفاده كنيم اين نوع سيني كابل هم شكننده است و هم طول عمر كمتري نسبت به سيني كابل هاي گالوانيزه دارا مي باشد سيني كابل بيشنهادي ما سيني كابل گالوانيزه ميباشد.


سینی کابل یا cable tray (پی وی سی یا فلزی گالوانیزه) در تأسیسات الکتریکی کاربرد دارد. از این ابزار در جهت زیبایی و مرتب بودن کابل کشی‌های بسیار زیاد و هچنین جهت نصب انواع مهتابی در زیر آن‌ها در ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

کابل‌ها باید در تمام طول مسیر از درون سینی کابل عبور کنند که این شامل حرکت‌های عمودی نیز می‌شود.

سینی کابل گالوانیزه پارسیان

نوع جدید این سینی‌ها سینی‌های پی وی سی می‌باشد. سینی کابل pvc به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص مناسب برای استفاده در سیستمهای تأسیسات برق می‌باشد.

تنوع در قطعات و اتصالات که هر نوع شکل دهی را به راحتی امکان‌پذیر می‌سازد.
غیرقابل اشتعال بودن قطعات
ساخت و تولید مطابق با استانداردهای بین‌المللی و استاندارد اروپا
سینی و نردبانهای کابل با ورق استیل مقاوم در برابر بخارهای اسیدی و سایر مواد شیمیایی
دارای لبه‌های صاف و عدم صدمه به کابل می‌شود.
مقاوم در برابر ضربه
ایده‌آل برای مناطق آب و هوایی مرطوب
دارای عمر بسیار بالا
سایزهای متنوع
تحمل وزن بالا

انواع سینی کابل

سینی کابل گالوانیزه فابریک

سینی کابل گالوانیزه فابریک
در صنعت برق برای حفاظت از کابل‌ها و عبور آن، از نگهدارنده کابل که سینی کابل به انگلیسی cable tray نامیده می‌شود استفاده می‌کنند که عموماً برای ساخت آن از ورق گالوانیزه یا جی آر پی یا استیل استفاده می‌کنند.

سینی کابلهایی که در سوله‌ها و پارکینگ‌ها و مکان‌های مسقف استفاده می‌شوند از جنس گالوانیزه فابریک هستند

سینی کابل رنگی پودری استاتیک
از ویژگیهای منحصر به فرد پوشش با غلظت بالا-داشتن مقاومت در مقابل رطوبت حرارت و اشعه uvخورشید می‌باشد.

سینی کابل آبکاری گرم
سینی کابل‌ها گالوانیزه با آبکاری گرم می‌باشد که ضد زنگ بوده و مناسب محیط‌های مرطوب و اسیدی می‌باشد.

امیدی بازدید : 90 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

یکی از تجهیزاتی که در ساختمان سازی امروزی مورد استفاده قرار می گیرد انواع لوله و اتصالات برقی است که از المان های مهم محسوب می گردند و در دسته تجهیزات ساختمانی قرار می گیرند. بنابراین به کار بردن آنها در هر پروژه ای امری واجب و در عین حال نیازمند دانش است. ممکن است شما نیز با شنیدن نام لوله و اتصالات ابتدا به یاد لوله های آب بیفتید ولی در ادامه قرار است با انواع لوله و اتصالات برقی آشنا شوید به طور کلی بد نیست بدانید لوله و اتصالات برق در یک ساختمان در واقع مسیرهایی را برای عبور سیم و کابل ایجاد می کنند و می توانند کار محافظت از کابل های برق را بر عهده گیرند. لوله های برق در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و به طور کلی هرجایی که سیم برق و هادی الکتریکی استفاده شده است به کار می روند و هم سبب نظم دادن به سیم و کابل های ساختمان می شوند و هم از افراد در برابر تماس های ناخواسته محافظت می نمایند. نمونه های مختلفی را می توان از لوله های برق نام برد. از جمله لوله های فولادی، لوله های پی وی سی، لوله ها خرطومی فلزی، لوله های خرطومی پلاستیکی و… که از این دست لوله های برق به شمار می روند. اما مهمترین لوله هایی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، لوله های پی وی سی، و لوله های فولادی میباشند. زیرا این لوله ها از مقاومت بالایی برخوردار بوده، و به همین دلیل نیز در صنعت بیشتر به کار می رود. حال بهتر است بدانیم از چه نوع اتصالات لوله های برق برای این لوله های پرکاربرد باید استفاده شود.

اتصالات لوله برق 

اتصالات لوله برق

انواع اتصالات لوله های برق را بشناسید

زانو ها:

ممکن است نیاز به استفاده از لوله خم شده داشته باشید. اما خم کردن لوله ها با استفاده از لوله خم کن ها، در بیشتر مواقع ممکن نیست. از این رو به جای صرف زمان بسیار زیاد و خم کردن موفقیت آمیز یا ناموفق لوله ها، می توانید از زانو استفاده کنید. این زانوها آماده بوده، و سرعت کار شما را نیز افزایش می دهند. برای این که بتوانید دو لوله نود درجه را به هم متصل کنید، کافیست از زانو یا دو راهی به عنوان یکی از نمونه های اتصالات لوله های برق استفاده نمایید.

اتصالات زانویی

بوشن:

بوشن عبارت است قطعه ای استوانه ای شکل که به منظور اتصال دو لوله کاربرد دارد. بوشن در دو نوع فلزی و پلاستیکی تولید و عرضه می گردد. همچنین بوشن به شکل پیچی یا دنده ای و جوشی در بازار موجود می باشد. بیشترین کاربرد اتصالات لوله های برق بوشن، برای اتصال لوله ها به تابلو های فیوز، جعبه های تقسیم چهارگوش، قوطی های کلید، و … می باشد. البته جعبه های تقسیم چهار گوش برای این مورد اتصالات استفاده می شود، که بدون رزوه باشند. باید حتما برای این جعبه ها، از نمونه های خاص بوشن ها، از جنس برنج استفاده کنید. از این اتصالات لوله های برق زمانی استفاده می شود، که دو لوله هم قطر باید به یکدیگر متصل شوند. حتما شما هم با لوله هایی مواجه شده اید، که از طول کوتاهی برخوردار هستند. برای این که بخواهید لوله دیگری را به این لوله متصل نمایید، باید از بوشن استفاده کنید.

اتصالات لوله برق - بوشن

تبدیل:

زمانی که شما بخواهید از یک جعبه تقسیم سه یا چهار راه استفاده نمایید، این جعبه های تقسیم دارای سوراخ های یک اندازه ای هستند، که باید از طریق لوله های کم قطر، انشعاب بگیرند. به همین دلیل نیاز به تبدیل دارند.

جعبه های تقسیم گرد

یکی از نمونه های جعبه های تقسیم، جعبه های تقسیم گرد هستند. این جعبه ها از یک تا چهار راه، ساخته شده اند، و دارای جنس و اندازه های متنوعی می باشند. استفاده از آنها برای ارتباط لوله ها با یکدیگر و گرفتن انشعاب از سیم های داخل جعبه می باشد.

اتصالات درب دار

استفاده از این تجهیز زمانی صورت می گیرد که مسیر کاری طولانی بوده، و در طی مسیر بیش از دو خم استفاده شده است. همچنین در موارد دیگر که از دوراهی، انشعاب لوله، سه راهی، زانویی درب دار و … استفاده شود، نیاز به این نوع اتصالات خواهیم داشت. این نکته را به خاطر داشته باشید که این محفظه ها، دارای حجم کمی هستند. به همین دلیل انشعاب گرفتن از سیم ها مجاز نمی باشد. به همین دلیل بیشتر از این اتصالات لوله های برق برای هدایت بهتر فنر ها، و سهولت کار سیم کشی استفاده می شود.

اتصالات لوله برق

جعبه تقسیم های سه راهی و چهارگوش

از این جعبه ها در مسیر هایی استفاده می شود، که دارای لوله های مختلفی هستند. البته سوراخ های این جعبه ها، دارای رزوه نمی باشد. پس باید برای اتصال لوله درون این جعبه ها، از بوشن های برنجی استفاده شود. در اصل جعبه های تقسیم، به عنوان محلی برای گرفتن انشعاب های متعدد از سیم اصلی بوده و جهت تغذیه محل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سه راهی ها نیز از دیگر اتصالات لوله های برق به شمار می روند، که شباهت فوق العاده ای به جعبه های تقسیم دارند. از این سیستم ها نیز به منظور گرفتن انشعاب، از یک مسیر استفاده می شود. بر روی سه راهی ها یک در پوش قرار می گیرد، و اتصالات سیم ها از داخل آن همچون جعبه های تقسیم صورت می گیرد.

خرید جعبه تقسیم 4 راه

درپوش ها:

از درپوش ها بیشتر برای مسدود نمودن یک یا چند مورد از سوراخ های جعبه تقسیم های گرد، استفاده می شود.

اتصالات  PVC

در این نوع اتصالات باید از چسب های مخصوص P.V.C استفاده کرد تا اتصالات کاملاً محکم شود و آب به داخل لوله ها نفوذ نکند. لوله P.V.C نیز دارای اتصالات مخصوص به خود هستند که شامل بوشن، زانوی معمولی، دو راهی، سه راهی و زانویی در دار، جعبه تقسیم گرد و چهار گوش و قوطی کلید است.

فروش اتصالات  PVC

مطالعه مقاله لوله ی برق خم سرد پی وی سی چیست؟ از سایت نوین لوله

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود.همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

امیدی بازدید : 78 چهارشنبه 19 شهریور 1399 نظرات (0)

آشنایی با المنت تسمه ای

میتوان گفت یکی از بهترین مدل های المنت، المنت تسمه ای در صنعت میباشد چرا که به دلیل داشتن شکل و کاربرد متفاوت بسیار توانسته در صنایع الکتریکی نقش مهمی را ایفا کند. در کل المنت ها دستگاه هایی هستند که برای گرما از آنها استفاده می شود. المنت تسمه ای یکی از مدل های پر کاربرد المنت در صنایع مختلف ذوب محسوب میشود. این المنت ها به دلیل شکل ظاهری خود که شبیه به تسمه است به این نام معروف شده اند، البته المنت تسمه ای یا Band Heater به نامهای المنت میکایی یا المنت نواری و سرامیکی(کمربندی) نیز شناخته میشود. معمولا در مدل هایی با عرض 2 تا 5 میلی متر در دسترس هستند و قطر آنها نیز بسته به نوع کاربری متفاوت است. در مدل ها و جنس های مختلفی در بازار موجود میباشند.

ویژگی و مشخصات المنت تسمه ای

حداکثر دمای تولیدی المنت های تسمه ای 700 درجه ی سانتی گراد میباشد که به همین منظور در صنعت ذوب آلومینیوم و قالب گیری ها از این نوع المنت ها استفاده میشود. المنت تسمه ای دستگاهی است که از آن برای تولید گرما استفاده می شود و معمولا با روکشی از استیل یا ورق گالوانیزه به بازار عرضه میگردد. این المنت ها به شکل استوانه بر روی لوله ها و سیلندر ها نصب می شوند و به تولید گرما می پردازند. معمولا حلقه های المنت تسمه ای ابعادی در حدود 25 در 25 و یا 50 در 100 میلی متر دارند. که پس از نصب شدن بر روی نازل دستگاه ها با تولید گرما موجب ذوب شدن مواد اولیه موجود در دستگاه شده و آن ها را برای قالب گیری آماده می کنند. به صورت تخت، حلقه ای و دیگر اشکال مختلف نیز تولید می شود. در داخل بیشتر قالبها از نوع تخت آن به علت تولید حرارت دو رویه استفاده می شود و شکل حلقه ای آن که مصرف بیشتری دارد در دور المان و دستگاه های تزریق کاربرد دارد. در ابعاد کوچک و حجیم به صورت ساده، سیم دار وفیش دار نیز تولید می گردد.

المنت تسمه ای سرامیکی

انواع المنت تسمه ای

المنتهای تسمه ای دارای انواع گوناگونی در نوع خود میباشند که از لحاظ ظاهری به 5 مدل اصلی تقسیم میشوند و به شرح زیر است

المنت تسمه ای بدون پیچ و مهره: این المنت ها به شکل قالبی و دایره کامل هستند و قابلیت باز و بسته شدن ندارند. به دلیل سختی در نصب و باز کردن معمولا کمتر از این المنت ها استفاده می شود.

المنت تسمه ای بدون پیچ و مهره: این المنت ها به شکل قالبی و دایره کامل هستند و قابلیت باز و بسته شدن ندارند. به دلیل سختی در نصب و باز کردن معمولا کمتر از این المنت ها استفاده می شود.

المنت تسمه ای دو تکه: این مدل المنت ها از هر دو طرف قابل باز و بسته شدن هستند و به دلیل قطر بیشتر و سرعت بالا تر در باز و بسته شدن، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

المنت تسمه ای یک تکه انعطاف پذیر: معمولا از این مدل در مواردی که امکان استفاده از المنت ( المنت سازی ) دو تکه وجود نداشته باشد و برای نصب به باز شدن زیاد المنت نیاز است استفاده می شود.

المنت تسمه ای به شکل مربع و یا مستطیل: این نوع مدل المنت ها بر عکس مدلهای قبلی که به شکل دایره یا اشکال دیگر هستند، مربع و یا مستطیلی هستند و به صورت دو تکه در بازار به فروش میروند.

خرید المنت تسمه ای

عایق المنت تسمه ای چیست

عایق المنت نقش اساسی در تولید گرمای المنت دارد. عایق ها که به عنوان رسانای گرما و قلب اصلی المنت عمل می کنند در مدل تسمه ای به دو نوع کلی تقسیم می شوند.

  • میکایی:

که از یک سیم با مقاومت بالا بین دو صفحه میکا ساخته می شود. این سیستم توسط یک ورق آلومینیومی با مقاومت در برابر خوردگی و حرارت بالا محافظت می شود. این المنت ها برای حداکثر دمای کارکرد 350 درجه سانتیگراد طراحی شده اند و می توان آن ها را به شکل بخش بخش برای دستگاه های با قطر بالا استفاده نمود. المنت های میکایی در مدل های ضد آب و به همراه ترموکوپل نیز در بازار موجود میباشند.

  • سرامیکی:

از قرار گرفتن یک سیم با مقاومت بالا در هسته سرامیکی ساخته می شود. این هسته سرامیکی با داشتن لولا، قابلیت انعطاف پذیری زیادی به المنت می بخشد. یک ورق فولاد ضد زنگ به همراه پیچ های سفت کننده این قطعه را همراهی می کنند تا بتوان از طریق آن ها المنت را بر روی دستگاه های مختلف نصب کرد. المنت سرامیکی تسمه ای می تواند دمای تا 700 درجه سانتی گراد تولید کند و این المنت ها را می توان از طریق کابل یا سیم پیچ به منبع تغذیه متصل نمود.

ساخت المنت تسمه ایانواع کاربرد المنت تسمه ای در صنعت

المنت تسمه ای به علت دارا بودن ابعاد کوچک و همچنین قابلیت تولید گرمای بسیار بالا در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرد که در زیر به آنها اشاره نموده ایم.

  • ماشین الات فرآیند مواد غذایی.
  • ماشین آلات تولید لاستیک.
  • تولید لوله های پلی اتیلن و پلیکا.
  • قالب تزریق اکستروژن و اکستردو.
  • صنایع تزریق و قالب پلاستیک.
  • تجهیزات آزمایشگاهی.
  • ماشین آلات بسته بندی.
  • دستگاه غلطک لاستیکی.

قیمت المنت تسمه ای سرامیکی

مزایای المنت تسمه ای

از مزایای این نوع المنت ها میتوان به دوام زیاد و سرعت بالای آنها، حداکثر دما و گرمای تولید شده در آنها، تعمیر رایگان، کمترین هزینه برای نگهداری و بازدهی بالای آنها، داشتن طول عمر بالا به علت استفاده از ورق فولاد و یا گالوانیزه در آنها و راحتی نصب آنها برروی دستگاه ها به علت کوچک و جمع و جور بودنشان اشاره نمود.

مقاله المنت شیشه ای چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟ را از سایت تهران المنت بخوانید

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

امیدی بازدید : 45 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)


 
معرفی گروه صنعتی تهران المنت
گروه صنعتی تهران المنت، با بیش از پانزده سال تجربه در طراحی و ساخت انواع هیترهای صنعتی و ارایه خدمات به شرکت ها و صنایع کوچک و بزرگ توانسته در بازار لاله زار تهران اعتباری برای خود کسب کند. قابل توجه است که هیترهای تولیدی این واحد شامل المنت شیشه ای، کمربندی، المنت میله ای، تخت، المنت سرامیکی، فلنج دار و فشنگی می باشد.تهران المنت سازنده انواع المنت صنعتی ( ساخت المنت ) در بازار لاله زار تهران با بهترین قیمت و کیفیت تلاش می کند، تا به چرخه تولید در کارخانه جات و صنایع صنعتی کمک کوچکی در راستای پیشرفت هر چه بیشتر بکند. همچنین با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی بر آنیم که با کاهش هزینه های تولید در ضمن حفظ و ارتقاء کیفیت که لازمه آن استفاده از متریال به روز اروپایی میباشد، سهمی در شکوفایی اقتصادی این مرز و بوم داشته باشیم.  
کاربردهای المنت های ساخته شده ما: صنایع نفت و گاز مانند مخازن پتروشيمی و قسمت های مختلف پالایشگاه ها، مخازن روغن و آب، در استخر برای گرمایش استخر، بخاری ‌های الکتریکی و آبگرمکن ‌ها، در دارو سازی صنعتی، انبارهای صنعتی، ماشین آلات بزرگ صنعتی، صنایع پلاستیک و… مورد استفاده فراوان قرار می گیرند.گروه تهران المنت مفتخر است که با شرکتهایی نظیر مجتمع فولاد خراسان، کاشی خزر، شرکت پتروشیمی رازی، شرکت نفت ستاره خلیج فارس، انرژی نکاء و شرکت فولاد هرمزگان همکاری میکند.

آشنایی با انواع تولیدات گروه صنعتی تهران المنت
از جمله محصولات تولیدی تهران المنت که میتوان نام برد: المنت میله ای، المنت فلنج دار، المنت شیشه ای، المنت سرامیکی، المنت فشنگی، المنت تسمه ای و مدل های مختلف دیگر است که در اینجا آنها را به همراه مشخصات و ویژگی هایشان بازگو خواهیم کرد.
المنت میله ای:
این هیتر بازده گرمایی زیادی دارد و توان حرارتی بسیار بالا از ده ها تا هزاران وات، تقریبا چیزی حدود ۶۰۰ درجه سانتی گراد مقاومت حرارتی دارد و در فشار، مقاوت خیلی بالایی از خود نشان میدهد.المنت میله ای در مدل های: فین دار، پره دار، آبگرمکنی تولید میشود و از آن ها در بخاری برقی، گرم کردن سوله یا محیط باز و بسته و برای کباب پز و فر و بسیاری از دستگاه های صنعتی استفاده می کنند.


المنت سرامیکی:
این المنت ها دارای یک هسته از جنس نیکل کروم بوده که تا حد زیادی شبیه به المنت های کویل هیتر ساخته می شوند. سپس بر روی این هسته یک یا چند لایه روکش سرامیکی قرار می گیرد. که این موضوع باعث میشود تا حرارت به مساوات در محیط پخش شود و از هدر رفتن انرژی گرمایشی تولید شده جلوگیری شود. کاربرد المنت سرامیکی مخصوص دستگاه های تزریق پلاستیک، صنایع تولید لاستیک، صنایع ذوب و تزریق آلومینیوم و ... است.

المنت تسمه ای:
المنت تسمه ای با نام های مختلفی در صنف خود شناخته میشود، که از این اسامی میتوان به  نامهای المنت کمربندی یا المنت نواری و المنت میکایی اشاره کرد. این هیتر بیشتر برای سیلندرها، ماشین آلات تزریق پلاستیک، دستگاه قالب گیری تزریقی، دستگاه غلطک و  ماشین اکستروژن مورد استفاده قرار میگیرد.
المنت کویل هیتر:
نوعی المنت میله ای با کارایی بالا است و در اشکال مثلثی، مربع  و دایره ساخته میشود. قابل انعطاف هستند و در هر جائیکه محدودیت فضا وجود دارد و نیاز به حرارت بسیار بالا است، میتوان از این نوع هیتر برای ایجاد حرارت مورد نیاز استفاده نمود. .ویل هیتر به گونه ای طراحی شده است که کارایی بسیار بالایی نسبت به دیگر المنت ها دارد و در صنایعی چون، تزریق پلاستیک و ماشین های بسته بندی کاربرد دارند.
المنت فشنگی:
این المنت بصورت لوله ای استفاده میشود، شکل و فرم آن از یک طرف سیم از داخل تعبیه شده، جهت قالب های مختلف در طول کوتاه و قطر پایین در وات های زیاد، جهت گرمای زیاد و انتقال حرارت به سطح قالب استفادهمیشود.المنت های فشنگی ( کاتریج ) به صورتی است که سیم کروم نیکل پیچیده شده در اکسید منیزیم در جای ویژه خودودر لایه ای بین وایر و سطح بیرونی فشرده شده است که به علت تمرکز سیم در مرکز المنت، دارای مقاومت گرمایی کمتر است.
المنت فلنج دار:
هیترهای فلنج دار با قطرهای مختلف در توان های گوناگون ساخته میشوند و قدرت انتقال حرارت بالایی دارند که به صورت مستقیم انجام میشود. المنت فلنج دار بیشتر در مخازن نفت و آب مورد استفاده قرار می گیرد و ضد انفجار نیز هستند.

از ایده تا ایجاد محصولات متنوع همراه با کیفیت بالا با تهران المنت؛ چرا؟
چون یکی از مهمترین کارهای مثبت و موثر در راستای تولید یک محصول با کیفیت، مشاوره در طراحی و ساخت آن میباشد که تهران المنت از این امر مهم مستثنی نمیباشد. تهران المنت تمام تلاش خود را می کند تا با استفاده از تجربه و دستگاه های مدرن خود المنت هایی را که مشتریان سفارش می دهند با ظرافت و دقت بالایی تولید کند. همچنین با استفاده از دستگاههای به روز و تکنولوژی در کار خود همیشه سعی بر تولید محصولی با کیفیت و استاندارد دارد.قیمت المنت با توجه با متریال و زمانی که صرف ساخت آن می شود متفاوت است اما منصف بودن در هر کسب و کاری موجب سود کم اما پایدار بودن بیشتر و جذب مشتریان میشود که یکی از اصول اولیه تهران المنت جلب رضایت مشتریان عزیز در این امر میباشد.
بنابراین گروه صنعتی تهران المنت سعی نموده است تا بر پایه ی اصول مهمی نظیر مشاوره حرفه ای، طراحی با دقت بالا، تکنولوژی در تولید و قیمت مناسب و همچنین استفاده از دانش و تجربه فنی خود در زمینه تولید المنت در کم ترین زمان، محصول مورد نظرتان را ساخته و در اختیارتان قرار دهد.
 
 

امیدی بازدید : 55 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

 

روه صنعتی المنت تهران با بیش از پانزده سال تجربه در طراحی و ساخت انواع هیتر های صنعتی و ارایه خدمات به شرکت ها و صنایع کوچک و بزرگ توانسته در بازار لاله زار تهران اعتباری برای خود کسب کند. قابل توجه است که هیتر های تولیدی این واحد شامل المنت شیشه ای ، کمربندی، المنت میله ای ، تخت، المنت سرامیکی، فلنج دار و فشنگی می باشد.

https://tehranelement.com/

امیدی بازدید : 48 دوشنبه 03 شهریور 1399 نظرات (0)

المنت سرامیکی در انواع مختلف طبق سفارش مشتری ساخته می شود. جهت اطلاع از قیمت المنت سرامیکی لطفا تماس بگیرید.تهران المنت سازنده المنت سرامیکی طبق سفارش شما،فروش المنت سرامیکی و ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است با توجه به انواع مختلفی که دارد ما توانایی ساخت انواع المنت سرامیکی را در مدل های متنوع داریم. برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣ 09126092830

https://tehranelement.com/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%da%a9%db%8c/

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 345
  • بازدید سال : 1,893
  • بازدید کلی : 6,671