loading...
تهران المنت سازنده انواع المنت های حرارتی
امیدی بازدید : 81 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (0)

همه ی ما باید بدانیم و آگاه باشیم که استفاده از کابل ها و سیم ها برای ساختمان سازی و پروژه های عمرانی از اهمیت ویژه ای برخوردارند. همچنین باید از آنها در برابر خوردگی، رطوبت و آسیب های جدی جلوگیری کرد. به همین منظور از ابزارآلات مخصوص اینکار باید استفاده کرد. که یکی از این ابزارآلات لوله های فلکسیبل و یا لوله ی فلکسی می باشد. حال شاید سوال پیش آید که لوله ی فلکسیبل چیست و چه کاری انجام می دهد. برای رسیدن به پاسخ این سوال ما اطلاعاتی را در این مقاله در اختیار شما قرار خواهیم داد تا از لوله ی فلکسیبل و کاربرد آن آگاه شوید. با ما همراه باشید.

لوله ی فلکسیبل چیست؟

 

اگر بخواهیم به صورت ساده لوله ی فلکسیبل را تعریف کنیم، آن ها را به عنوان یک روکش محافظتی برای سیم ها و کابل هامی شناسند. اما به طور کلی لوله ی فلکسیبل، یک کانال فلزی با سطح مقطع گرد است و لوله هایی بلند، سبک وزن و انعطاف پذیر هستند که برای محافظت از سیم ها و کابل ها در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. نام دیگر این لوله ها، لوله خرطومی نسوزبرق فلزی می باشد.

 

 

لوله برق نسوز خرطومی مواد نو

لوله خرطومی مواد نو

نحوه ی استفاده از این لوله ها و نصب آنها بدین گونه است که برای بستن لوله ی فلکسی به دیوار از بست های مخصوص این کار استفاده می شود و بست ها با توجه به لوله ی فلکسی مورد استفاده سایزهای مختلفی دارند.

 

انواع لوله ی فلکسیبل

 

لوله های فلکسیبل به دو صورت زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

لوله های فلکسی روکش دار: این لوله ها معمولا از روکش پلاستیکی PVC برخوردارند و رایج ترین کاربرد آنها در نصب دوربین های مدار بسته می باشد. از مزیت های این لوله ها می توان به قیمت مناسب آنها و همچنین محافظت در برابر رطوبت و آب اشاره نمود. معمولا کارایی این لوله ها زمانی است که کابل ها در زیر زمین قرار است نصب شود.

لوله های فلکسی بدون روکش: این لوله ها همانطور که از نامشان پیداست از روکش PVC برخوردار نمی باشند. به همین دلیل مقاومت آنها نسبت به لوله های فلکسی روکش دار در برابر آسیب های بیرونی کاهش می یابد. از این لوله ها معمولا برای محیط های داخلی استفاده می شود.

قیمت لوله خرطومی برق

چرا استفاده از لوله ی فلکسیبل اهمیت دارد؟

امروزه الکتریسیته بخشی جدانشدنی از خانه ها و دفاتر می باشد. زیرا برق یک نیاز مشترک و اجتناب ناپذیر برای زندگی راحت شده است. که برای استفاده از برق و الکتریسیته در ساختمان ها نیازمند کابل کشی درون ساختمان برای انتقال برق به نقاط مختلف هستیم و برای اینکه بتوانیم از سلامت کابل ها و سیم های ساختمانی اطمینان کافی داشته باشیم باید از ابزارآلاتی مثل لوله های فلکسیبل باید استفاده شود تا از هرگونه آسیب نظیر گرمای شدید، رطوبت و حتی خوردگی که ممکن است کابل ها و سیم ها را تهدید کند جلوگیری به عمل آوریم. لوله پلی امید پلی اتیلن نیز به شکل دیگری این کار را انجام میدهند

اندازه های مختلف و رایج لوله ی فلکسیبل چیست؟

سایزهای استاندارد لوله های فلکسیبل که همان قطر مقطع آنها می باشد در اندازه های ۱۱،۱۳ ، ۱۶، ۲۱، ۲۵، ۲۹، ۳۶، ۴۲ و ۴۸ میلیمتری می باشد. این نکته مهم است که متناسب با نوع پروژه و اندازه و وزن کابل ها سایز فلکسی را انتخاب کنیم.

لوله خرطومی مواد نو

تولید لوله خرطومی مواد نو

بیشترین فاکتورهای مهم استفاده از لوله ی فلکسیبل چیست؟

از جمله مزایا و فاکتورهای مهم برای استفاده از این لوله ها می توان به مواردی همچون:

طول عمر بالا و انعطاف بالای لوله های فلکسی.

وزن کم و دفع رطوبت.

مقاومت در برابر کشش و چرخش بالای لوله هنگام نصب و همچنین محافظت از سیم ها و کابل ها در برابر اشعه های مضر خورشید.

مقاوم در برابر محیط های اسیدی و قلیایی و قابلیت تحمل فشار بالا.

تخلیه ی خودکار الکتریسیته ی ساکن و آسان و ساده بودن نصب و راه اندازی لوله های فلکسی اشاره نمود.

مقاله لوله برقی پلی امید چیست را در نوین لوله بخوانید

لوله خرطومی نسوز

لوله برق خرطومی نسوز

نتیجه گیری:

دانستیم که یکی از بهترین و ساده ترین راهها برای محافظت از سیم ها و کابل ها استفاده از لوله های فلکسیبل است. به همین دلیل نحوه ی انتخاب و شناخت درست از انها و کاربردهای آنها می تواند شما را در نگهداری از سیم ها و کابل ها کمک کند.

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

https://novinlooleh.com/%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87-%d8%ae%d8%b1%d8%b7%d9%88%d9%85%db%8c/

امیدی بازدید : 90 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (0)

ریل و بست چنگالی چیست و کاربردهای آنها؟

بست چنگالی و کاربرد و وظیفه ی آن در صنعت

اغلب برای نگهداری و محکم کردن لوله ها و انواع کابل ها سر جای خود از انواع بست ها استفاده می شود. که یکی از انواع بست ها، ریل بست چنگالی است. بست چنگالی، باعث حفاظت بیشتر از سیم ها و کابل های برقی ساختمان شده و می توانند آن ها را مرتب سازی و دسته بندی کنند. همانطور که از نام بست چنگالی پیداست ساحتارش به گونه ایست که یک پایه شبیه به چنگک دارد که داخل ریل بست چنگالی محکم می شود و به کمک یک پیچ در قسمت بالای آن می توان آن را تنظیم و محکم نمود. در واقع همین گیره ی چنگکی شکل است که باعث اتصال محکم بست چنگالی به ریل بست چنگالی می شود. این بست مناسب نصب انواع لوله های فلزی، پلی اتیلن، مسی، استنلس استیل، کابل و … در صنایع ساختمانی، تاسیساتی وصنایع نفت، گاز و پتروشیمی است. همچنین با اهدافی چون عبور دادن کابل‌ های برق به سقف، نگهداری، دسته ‌بندی، حفاظت، و هدایت سیم ‌ها و کابل ‌های برقی در ساختمان به کار می ‌روند. وظیفه ی این قطعه نگه داشتن یک یا چند لوله بر روی دیوار یا سقف است. در واقع نوعی ساپورت برای لوله های فولادی برقی میباشد.به منظور برآورده ساختن نیازهای مختلف کاربران، بست‌ های نگهدارنده در انواع طرح ‌ها و رنگ‌ ها و با مصالح متعددی نیز تولید می ‌شوند.

صفحه ریل و بست چنگالی

تفاوت بست معمولی با بست عایق دار در چیست؟

از انواع  بست چنگالی میتوان به بست چنگالی عایق دار اشاره نمود که از قسمت بالای بست توسط پیچ، لوله را داخل ریل محکم می کند. اما بست چنگکی یا دو تیکه که نوع دیگری از این نوع نگه دارنده است از قسمت کناره بست توسط بست، لوله موردنظر را محکم می کند.حال شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا در مقایسه با بست چنگالی معمولی باید از بست چنگالی عایق دار استفاده کنیم؟ پیشنهاد تیم فنی پارسیان به شما این است که هنگام استفاده از بست چنگالی برای نگهداری انواع کابل ها حتما از نوع عایق دار این بست ها استفاده کنید. چرا که این کار باعث جلوگیری از وارد شدن خدشه و صدمه به کابل ها شده و علاوه بر این، ایمنی کار را برای شما نیز افزایش می دهد. و همانطور که میدانید بست های معمولی برای کاربردهای معمولی مورد استفاده قرارمیگیرند و در مقابل، بست های عایق دار به دلیل جنسشان ( که دارای یک حلقه فلزی از جنس های استنلس استیل و گالوانیزه میباشند) علاوه بر استحکام بالا، در برابر رطوبت از خود مقاومت بسیار بالا نشان داده و در برابر رطوبت و سایر عوامل شیمیایی که باعث ایجاد خوردگی در آن می شود، نیز از کابل ها مراقبت می کند.

مشاهده دیگر محصولات سینی کابل پارسیان : سی چنل سرد گرم

خرید ریل و بست چنگالی

از ویژگی ها و مزایای بست چنگالی میتوان به موارد زیر اشاره نمود

مرتب سازی سیم کشی روکار ساختمان.

نگهداری از انواع لوله و کابل ها در سایزهای مختلف بر روی دیوار یا سقف.

نصب راحت روی دیوار و سقف به کمک ریل بست چنگالی.

افزایش ایمنی کار بخصوص در هنگام استفاده به عنوان نگهدارنده کابل و محافظت از کابل ها و لوله ها.

بهینه کردن وقت، سرمایه در کار.

حذف اقدامات غیر ایمنی مثل جوش کاری، حفاری، سوراخکاری.

باز و بسته کردن سریع بست کمتر از 1 دقیقه.

امکان دسترسی به مناطق زیرین سیستم جهت تغییرات احتمالی.

سایز و ابعاد بست چنگالی

بست چنگالي 8-12.

بست چنگالي 12-16.

بست چنگالي 16-20.

بست چنگالي 18-24.

بست چنگالي 24-28.

بست چنگالي 28-32.

بست چنگالي 32-36.

بست چنگالي 36-40.

بست چنگالي 42-46.

بست چنگالی 48-52.

قیمت بست چنگالی سینی کابل

ریل بست چنگالی و کاربرد آن در صنعت

ریل بست چنگالی نوعی ریل است که برای نگه داشتن لوله فولادی برق توسط بست های چنگالی از آن استفاده می شود. که ازجنس ورق فولادی تولید شده و در دو نوع گالوانیزه سرد و گرم با ضخامت های مختلف از ۱ میلی متر تا ۳ میلی متر می باشند. بست های چنگالی وظیفه مهار کابل و لوله را دارند و دلیل استفاده از ریل بست چنگالی سینی کابل و بست چنگالی سهولت در استفاده، تغییر و تعویض آسان تر میباشد. از مهمترین مزایایی که برای این دسته از بست ها می توانیم بیان نماییم، دسترسی آسان به کابل ها پس از محکم شدن در محل مورد نظر است.

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

https://sinicableparsian.com/%d8%b1%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b3%d8%aa-%da%86%d9%86%da%af%d8%a7%d9%84%db%8c/

امیدی بازدید : 161 شنبه 29 شهریور 1399 نظرات (0)

المنت میله ای چیست؟

میتوان گفت یکی از پر مصرف ‌ترین و منطبق پذیرترین المنت های موجود در بازار هیترهای میله ای می‌ باشند. به این دلیل که این مدل از المنت انتقال گرمای بسیار خوبی از طریق هدایتی و یا تابشی دارد. این گرما می تواند به مایعات، هوا، گازها و یا سطوح مختلف انجام گیرد. المنت میله ای به طور معمول به صورت سفارشی تولید می شوند و در اشکال مختلف قابل تولید هستند. گرد، مثلثی، پرس شده و ترکیبی از جمله شکل هایی که می توان به هیتر میله ای داد مثلثی، گرد، پرس شده و ترکیبی است. همچنین خمش های به وجود آمده در این المنتها می تواند بر اساس نیاز مشتریان ایجاد گردد که از قطر 6میلی متر تا 22 میلی متر متغیر است. ضمنا جنس پوسته ی آن می تواند از انواع مختلفی انتخاب شود که قابلیت تحمل دمایی بالا در بلند مدت تا ۸۷۰ درجه سانتیگراد را داشته باشد و قابلیت انتقال گرمایی و ولتاژی آن تا ۶۰۰ ولت می باشد.

آموزش تولید المنت میله ای

جنس المنت میله ای و ساختار داخلی آن چیست؟

المنت های میله ای از روکش لوله ای که از جنس استیل، مس و آلومینیوم می باشد تولید می گردند. درون این لوله از سیم کروم نیکل مقاومتی فنر شده که توسط خاک اکسید منیزیم به صورت کامل عایق بندی شده، به کار برده شده است، که اصلا اتصال الکتریکی به بدنه و لوله ی روکش ایجاد نمی کند و به وسیله ی دو پیچ ابتدا و انتهای فنر بسته می شود که اصطلاحا به آن نقطه ی سرد گویند. به این دلیل که این نوع پیچ ها اصلا داغ و گرم نمی شوند.

مقاله المنت میله ای

ساختار المنت میله ای

این نوع هیترها به دلیل ساختار داخلی و نحوه تولید قابل تغییر شکل به هر فرم دلخواه می باشند. همچنین هرچه مدت آنیل شدن این نوع از هیترهای گرمایی بیشتر باشد، انعطاف پذیری آن ها در زمان فرم دادن بیشتر می شود. هیتر حرارتی میله ای می توانند انتقال دمای استثنایی از طریق رسانش و کنواکسیون و تابش برای گرمایش مایعات، هوا، گازها و سطوح مختلف داشته باشند.

فروش هیتر حرارتی در کارگاه تهران المنت با بهترین قیمت بازار

چگونگی تولید المنت میله ای

جنس روکش نهایی انواع المنت میله ای:

از انواع جنس روکش نهایی این نوع مولدهای حرارتی می توان استینلس استیل با گریدهای مختلف از جمله ۳۰۴ و ۳۱۶، مس و اینکونل را نام برد. در صورتی که در ساخت المنت میله ای از آلیاژهای خاص استفاده شود تحمل حرارت در روکش این هیترها از ۸۷۰ درجه سانتیگراد هم فراتر می رود. از دیگر قابلیت های آنها این است که میتوان این تجهیزات را با بیش از ۲۰ نوع آپشن برای ترمینال بندی و تعداد زیادی تجهیز جانبی مورد استفاده قرار داد.

ساخت انواع المنت میله ای

انواع المنت میله ای:

المنت های پره ای و یا فین دار رادیاتی

هردو المنت فین دار و المنت پره ای درواقع نوعی هیتر میله ای هستند. که استفاده از فین یا پره در این المنت ها باعث افزایش سطح گرمایشی المنت می شود. و این افزایش سطح در بالا بردن دما توسط جریان هوا تاثیر می گذارد. به همین دلیل المنت های پره ای معمولا در جلوی فن و هواکش نصب می شوند. این المنت ها معمولا برای خشک کردن (مثلا میوه)، آبکاری و کوره های صنعتی به کار می روند. از کارکردهای المنت فین دار می توان در بخاری های برقی سوله ها؛ شرکت ها؛ کارخانه ها در راستای ایجاد حرارت و گرم کردن محیط ؛ و… اشاره کرد. البته از المنت های کباب پز و فر نیز در آشپزخانه ها و رستوران ها و حتی کشتی ها به کار گرفته می شود .

المنت میله ای ضد اب و ضد اسید

معمولا این المنت های با روکش آلومینیوم یا مس تولید می شوند و با تحمل دمای بالای ۴۰۰ درجه در صنایع گوناگون کاربرد دارند. از انواع دیگر المنت میتوان به: المنت میله ای متریک یک سر. المنت میله ای تیغه ای نازک ( فیندار). هیتر میله ای هاپر. هیتر میله ای مینی اشاره نمود.

ساخت المنت میله ای لاله زار

کاربرد المنت میله ای چیست؟

این المنت در کارهای بسیار گوناگون و مختلف معمولا در تمام صنایع مختلف مصرف میشود. یکی از کارهای المنت میله ای که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، یخ زدایی و جلوگیری از تراکم های بسیار بالا میباشد. موارد مصرف را می‌ توان گفت که معمولا در بخاری برقی آبگرمکن های برقی و سماور برقی اتو بخار استفاده میشود. در بسیاری از شرایط هیتر های میله ای انتخابی مطمئن و کم هزینه هستند.

المنت میله ای چیست

مطاله دیگر مقالات سایت : مشخصات المنت فشنگی و کاربرد آن

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

https://tehranelement.com/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%aa-%d9%85%db%8c%d9%84%d9%87-%d8%a7%db%8c/

امیدی بازدید : 71 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

یکی از متدوال ترین و پرکاربردترین تجهیزات مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی و برق کشی لوله ی برق می باشد. مسلما این وسیله نیز در انواع مختلف و با کارکردهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. که در دو نوع فلزی و فولادی و غیر فولادی (پلاستیک و پی وی سی و…) مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله می خواهیم شما را با لوله ی فولادی برق و کاربرد آن آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

لوله فولادی برق گالوانیزه

 

لوله ی فولادی برق چیست و انواع آن؟

لوله ی فولادی برق در ابتدا از ورق روغنی ساخته می شود و در صورت در خواست مشتریان آن هم جهت حفاظت در برابر زنگ زدگی و خورندگی به سه روش پوشش محافظ از جنس فلز روی که بر سطح آن قرار می گیرد و به اصطلاح به آن لوله گالوانیزه می گویند تولید می شود. میزان اندازه و طول این لوله ها بین سه تا شش متر متفاوت می باشد، که امکان استفاده از این متریال به صورت روکار و توکار است. و به طور معمول برای فضاهای خشک از لوله ی خشک و برای مناطق مرطوب از نوع گالوانیزه استفاده می گردد.

لوله های فولادی به طور معمول در انواع لوله فولادی برق رنگی ( که معمولا رنگ مشکی و یا در صورت در خواست خریداران در رنگهای مورد نظر تولید می شود )، لوله ی فولادی گالوانیزه ی گرم، لوله ی فولادی گالوانیزه ی سرد و لوله ی فولادی گالوانیزه ی فابریک تولید می شود. و هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند که به شرح زیر است:

لوله ی فولادی برق رنگی-مشکی:

این لوله  را می توان برای فضاهای داخلی بناها و در بتن مورد استفاده قرار داد. کاربرد این قبیل لوله ی فولادی برق در ارتباط مستقیم با زمین و یا در جاهایی است که در برابر نفوذ عوامل زنگ زدگی و خوردگی شدید مجاز نخواهد بود. از این لوله برای نقاطی استفاده می شود که در معرض عموم بوده و در پشت دیوار و یا سقف کاذب پوشش داده نمی شود.

 

لوله فولادی برق مشکی

لوله های فولادی گالوانیزه گرم:

این مدل لوله برق از آبکاری عمقی گرم برای تولیدش استفاده شده است و بیشتر برای مناطق دارای رطوبت و محیط های بیرونی که احتمال ریزش باران روی آن ها است مورد استفاده قرار می گیرند تا در برابر عوامل محیطی و زنگ زدگی مقاومت داشته باشند.

لوله فولادی برق گالوانیزه گرم

لوله ی فولادی گالوانیزه ی ضد انفجار (لوله فولادی بدون درز)

این لوله بیشتر برای مناطق گازی و پالایشگاهها مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل نداشتن درز و عایق بودن در برابر نفوذ گاز به داخل لوله برق. در کل می توان گفت لوله برق گالوانیزه در هر مدلی محصولی است که در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است، به این دلیل که قسمت داخلی و بیرونی آن با ماده ای همانند روی و یا کادمیم پوشیده شده است.

 

لوله فولادی برق گالوانیزه ضد انفجار

برای دیدن صفحه سینی کابل اینجا کلیک کنید

از لوله ی برق فولادی چگونه استفاده می کنند؟

برای اینکه بتوان از این متریال برای فضاهای مختلف مطابق با نقشه ی تهیه شده برای لوله گذاری استفاده نمود، باید آن را برش دهیم که برای برش معمولا به وسیله ی یک مداد محل مربوطه را علامت گذاری نموده و پس از محکم سازی توسط گیرهی مخصوص، با استفاده از ابزاری به نام کمان اره و یا لوله بّر، لوله را برش می دهیم. در مرحله ی بعدی لبه های لوله توسط سوهان مخصوص تراشیده می شود تا صاف و صیقلی گردد. که در چنین شرایطی می توان به راحتی از لوله ی برق فولادی برای لوله کشی برق ساختمان استفاده نمود و به وسیله ی برش های اصولی و درست، آن ها را در اندازه و ابعاد دلخواه در آوریم.

قیمت ارزان لوله فولادی برق

متعلقات لوله ی فولادی برق:

سه راهی ساده لوله ی فولادی برق، سه راهی درب دار براس بوشن، کاندولت در پوش پلاستیکی و آلومینیومی، بست انتهایی،انواع بوشن، زانویی ساده، زانویی دور دار، زانویی درب دار، سرلوله ی پلاستیکی و تبدیل لوله ی برق فولادی.

ابزارهای قابل استفاده در لوله گذاری برق عبارتند از:

گیره ی لوله:

از این ابزار برای عملیاتی مثل برش، سوهان کاری و حدیده کاری و برقو زنی استفاده می شود. به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب از گیره ی مخصوص استفاده می گردد و لوله در میان آن محکم و ثابت می شود.

آچار لوله:

این ابزار در انواع مختلفی چون کلاغی، 90، S، 45 درجه موجود است و برای باز و بسته کردن لوله برق فولادی و مهره ها از آن استفاده می شود.

بِّرقو:

ابزاری پرکاربرد در لوله کشی برق ساختمان می باشد که برای پرداخت کاری، ایجاد سوراخ های دقیق با قطر استاندارد استفاده می شود. برای استفاده از این وسیله نیاز به دانش قبلی می باشد و در انواع گوناگون ماشینی و دستی بسته به نوع و نیاز پروژه از آن می توان استفاده نمود.

لوله فولادی گالوانیزه برق

برای دیدن صفحه جعبه تقسیم اینجا کلیک کنید

نکته:

ابزارهایی که نام برده شد از متدوال ترین ابزار قابل استفاده در لوله گذاری برق جهت فراهم سازی بیشترین میزان کیفیت و اتمام عملیات لوله کشی در مناسبترین زمان و با کمترین میزان خرابی می باشند.

چگونه از لوله برق فولادی در مسافت های طولانی استفاده می شود؟

وقتی که قرار است از این محصول کاربردی برای اجرای لوله کشی در مسافت های طولانی استفاده گردد، با توجه به محدودیت طول این متریال لازم است که تعدادی از آن به یکدیگر متصل شوند. قبل از اتصال لوله برق فولادی باید نسبت به اینکه سر لوله ها فاقد برجستگی و پلیسه باشند، دقت شود زیرا در این صورت به سوهان کشی نیاز خواهند داشت. عملیات رزوه کردن، برای انجام این عملیات در قسمت های لازم از زانو برق های مخصوص استفاده می گردد و مطابق با روش مخصوصی که تمامیافراد فعال در این زمینه نسبت به آن تسلط دارند، قابل اجرا می باشد. عملیات رزوه کردن نیز با به کار گیری دستگاهی به نام حدیده صورت می گیرد که این مرحله حدیده کاری نام دارد.

لوله فولادی برق گالوانیزه

کلام آخر اینکه:

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها،بازنویسی مطالب کاربردی و مهم به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

https://kerman-niroo.ir/%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%af%db%8c-%da%af%d8%b1%d9%85-%d8%b3%d8%b1%d8%af/

امیدی بازدید : 57 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

سينی کابل چيست

سينی كابل هاي گالوانيزه به منظور حفاظت از سيستم عبوري كابلها و نيز جهت هرچه مرتب كردن كابل و جلوگيري از تماس كابل ها با يكديگر از سيني كابل استفاده ميشود. سينی كابل با دو نوع گالوانيزه فابريک و سيني كابل گالوانيزه گرم آبكاری شده توليد ميگردد.

متعلقات سینی کابل

سينی كابل دارای لوازم و متعلاقي از قبيل رابط يا جوينت سيني كابل مي باشد كه عبارت است رابط از كف سيني كابل و رابط از بغل سيني كابل ميباشد.

تولیدکننده رابط سینی کابل

رابط سینی کابل

از ديگر متعقات سيني كابل زانو افقی سيني كابل ميباشد كه درهنگام تغيير مسير به چپ و راست بازواياي مختلف كه معمولا ٩٠درجه و٤٥ درجه می باشد از زانو افقی سيني كابل استفاده ميگردد.

انواع زانو افقی سینی کابل گالوانیزه

زانو افقی سینی کابل

انواع ديگر سينی كابل زانويی غير هم سطح سيني كابل و يا زانويی رايزری سينی كابل ميباشد كه براي انتقال كابل و سيني كابل از يک سطح عمودی به سطح ديگر از اين نوع زانويي سيني كابل استفاده ميشود.

سازنده سینی کابل

سینی کابل

از ديگر متعلقات سيني كابل تبديل به چپ سيني كابل تبديل به راست سيني كابل تبديل مستقيم سيني كابل وَيا كاهنده سيني كابل درعرض ميباشد از تبديل سيني كابل وَيا كاهنده سيني كابل زماني استفاده ميشود كه ميخواهيم تعداد كابلها را كم كنيم وبه عرض كمتري از سيني كابل احتياج داريم براي كم كردن عرض سيني كابل ويا نردبان كابل از تبديل سيني كابل ويا كاهنده سيني كابل استفاده ميشود.

از ديگر متعلقات سيني كابل سه راهي سيني كابل و يا چهارراه سيني كابل ميباشد كه در جاهايي كه كابلها بايد تقسيم شود ودر مسير ديگري به راه ادامه دهند از سه راهي سيني كابل ويا چهارراه سيني كابل استفاده ميشود.

مطالعه دیگر مقالات سایت : لوله ی فلکسیبل چیست و چه کاربردی دارد؟

چهارراه سينی كابل گالوانیزه

چهارراه سينی كابل

اگر بخواهيم ازسيني كابل در محيطي كه در معرض هواي شرجي و مرطوب و نم قرار دارد استفاده كنيم بايد سيني كابلي توليد شود كه مقاوم در مقابل اين جريانات باشد اين نوع سيني كابل عبارت است از سيني كابل گالوانيزه گرم ابكاري شده به طريق الكترو گالوانيزه سيني كابل گالوانيزه گرم طول عمري بيشتري نسبت به سيني كابل گالوانيزه دارا ميباشد.

حال اگر محيطي كه براي سيني كابل مد نظر ماست داراي بخار اسيد روغن آمونياک است بايد جنس سيني كابل ما از ورق استيل باشد تا درمقابل أسيد روغن وامونياك مقاومت داشته باشد وسيني كابل ما مدت زمان بيشتري طول عمر داشته باشد

نوع ديگر سيني كابل ،سيني كابل PVC مي باشد كه طول عمري كمتري دارد و نيز مقاومت كمتري دارند كه اين نوع سيني كابل اصلا مورد پيشنهاد ما نيست و ما اين نوع سيني كابل را فقط جايي مورد استفاده قرار ميدهيم كه فقط از سيم و يا كابل سبك بخواهيم استفاده كنيم اين نوع سيني كابل هم شكننده است و هم طول عمر كمتري نسبت به سيني كابل هاي گالوانيزه دارا مي باشد سيني كابل بيشنهادي ما سيني كابل گالوانيزه ميباشد.


سینی کابل یا cable tray (پی وی سی یا فلزی گالوانیزه) در تأسیسات الکتریکی کاربرد دارد. از این ابزار در جهت زیبایی و مرتب بودن کابل کشی‌های بسیار زیاد و هچنین جهت نصب انواع مهتابی در زیر آن‌ها در ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

کابل‌ها باید در تمام طول مسیر از درون سینی کابل عبور کنند که این شامل حرکت‌های عمودی نیز می‌شود.

سینی کابل گالوانیزه پارسیان

نوع جدید این سینی‌ها سینی‌های پی وی سی می‌باشد. سینی کابل pvc به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص مناسب برای استفاده در سیستمهای تأسیسات برق می‌باشد.

تنوع در قطعات و اتصالات که هر نوع شکل دهی را به راحتی امکان‌پذیر می‌سازد.
غیرقابل اشتعال بودن قطعات
ساخت و تولید مطابق با استانداردهای بین‌المللی و استاندارد اروپا
سینی و نردبانهای کابل با ورق استیل مقاوم در برابر بخارهای اسیدی و سایر مواد شیمیایی
دارای لبه‌های صاف و عدم صدمه به کابل می‌شود.
مقاوم در برابر ضربه
ایده‌آل برای مناطق آب و هوایی مرطوب
دارای عمر بسیار بالا
سایزهای متنوع
تحمل وزن بالا

انواع سینی کابل

سینی کابل گالوانیزه فابریک

سینی کابل گالوانیزه فابریک
در صنعت برق برای حفاظت از کابل‌ها و عبور آن، از نگهدارنده کابل که سینی کابل به انگلیسی cable tray نامیده می‌شود استفاده می‌کنند که عموماً برای ساخت آن از ورق گالوانیزه یا جی آر پی یا استیل استفاده می‌کنند.

سینی کابلهایی که در سوله‌ها و پارکینگ‌ها و مکان‌های مسقف استفاده می‌شوند از جنس گالوانیزه فابریک هستند

سینی کابل رنگی پودری استاتیک
از ویژگیهای منحصر به فرد پوشش با غلظت بالا-داشتن مقاومت در مقابل رطوبت حرارت و اشعه uvخورشید می‌باشد.

سینی کابل آبکاری گرم
سینی کابل‌ها گالوانیزه با آبکاری گرم می‌باشد که ضد زنگ بوده و مناسب محیط‌های مرطوب و اسیدی می‌باشد.

امیدی بازدید : 90 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

یکی از تجهیزاتی که در ساختمان سازی امروزی مورد استفاده قرار می گیرد انواع لوله و اتصالات برقی است که از المان های مهم محسوب می گردند و در دسته تجهیزات ساختمانی قرار می گیرند. بنابراین به کار بردن آنها در هر پروژه ای امری واجب و در عین حال نیازمند دانش است. ممکن است شما نیز با شنیدن نام لوله و اتصالات ابتدا به یاد لوله های آب بیفتید ولی در ادامه قرار است با انواع لوله و اتصالات برقی آشنا شوید به طور کلی بد نیست بدانید لوله و اتصالات برق در یک ساختمان در واقع مسیرهایی را برای عبور سیم و کابل ایجاد می کنند و می توانند کار محافظت از کابل های برق را بر عهده گیرند. لوله های برق در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و به طور کلی هرجایی که سیم برق و هادی الکتریکی استفاده شده است به کار می روند و هم سبب نظم دادن به سیم و کابل های ساختمان می شوند و هم از افراد در برابر تماس های ناخواسته محافظت می نمایند. نمونه های مختلفی را می توان از لوله های برق نام برد. از جمله لوله های فولادی، لوله های پی وی سی، لوله ها خرطومی فلزی، لوله های خرطومی پلاستیکی و… که از این دست لوله های برق به شمار می روند. اما مهمترین لوله هایی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، لوله های پی وی سی، و لوله های فولادی میباشند. زیرا این لوله ها از مقاومت بالایی برخوردار بوده، و به همین دلیل نیز در صنعت بیشتر به کار می رود. حال بهتر است بدانیم از چه نوع اتصالات لوله های برق برای این لوله های پرکاربرد باید استفاده شود.

اتصالات لوله برق 

اتصالات لوله برق

انواع اتصالات لوله های برق را بشناسید

زانو ها:

ممکن است نیاز به استفاده از لوله خم شده داشته باشید. اما خم کردن لوله ها با استفاده از لوله خم کن ها، در بیشتر مواقع ممکن نیست. از این رو به جای صرف زمان بسیار زیاد و خم کردن موفقیت آمیز یا ناموفق لوله ها، می توانید از زانو استفاده کنید. این زانوها آماده بوده، و سرعت کار شما را نیز افزایش می دهند. برای این که بتوانید دو لوله نود درجه را به هم متصل کنید، کافیست از زانو یا دو راهی به عنوان یکی از نمونه های اتصالات لوله های برق استفاده نمایید.

اتصالات زانویی

بوشن:

بوشن عبارت است قطعه ای استوانه ای شکل که به منظور اتصال دو لوله کاربرد دارد. بوشن در دو نوع فلزی و پلاستیکی تولید و عرضه می گردد. همچنین بوشن به شکل پیچی یا دنده ای و جوشی در بازار موجود می باشد. بیشترین کاربرد اتصالات لوله های برق بوشن، برای اتصال لوله ها به تابلو های فیوز، جعبه های تقسیم چهارگوش، قوطی های کلید، و … می باشد. البته جعبه های تقسیم چهار گوش برای این مورد اتصالات استفاده می شود، که بدون رزوه باشند. باید حتما برای این جعبه ها، از نمونه های خاص بوشن ها، از جنس برنج استفاده کنید. از این اتصالات لوله های برق زمانی استفاده می شود، که دو لوله هم قطر باید به یکدیگر متصل شوند. حتما شما هم با لوله هایی مواجه شده اید، که از طول کوتاهی برخوردار هستند. برای این که بخواهید لوله دیگری را به این لوله متصل نمایید، باید از بوشن استفاده کنید.

اتصالات لوله برق - بوشن

تبدیل:

زمانی که شما بخواهید از یک جعبه تقسیم سه یا چهار راه استفاده نمایید، این جعبه های تقسیم دارای سوراخ های یک اندازه ای هستند، که باید از طریق لوله های کم قطر، انشعاب بگیرند. به همین دلیل نیاز به تبدیل دارند.

جعبه های تقسیم گرد

یکی از نمونه های جعبه های تقسیم، جعبه های تقسیم گرد هستند. این جعبه ها از یک تا چهار راه، ساخته شده اند، و دارای جنس و اندازه های متنوعی می باشند. استفاده از آنها برای ارتباط لوله ها با یکدیگر و گرفتن انشعاب از سیم های داخل جعبه می باشد.

اتصالات درب دار

استفاده از این تجهیز زمانی صورت می گیرد که مسیر کاری طولانی بوده، و در طی مسیر بیش از دو خم استفاده شده است. همچنین در موارد دیگر که از دوراهی، انشعاب لوله، سه راهی، زانویی درب دار و … استفاده شود، نیاز به این نوع اتصالات خواهیم داشت. این نکته را به خاطر داشته باشید که این محفظه ها، دارای حجم کمی هستند. به همین دلیل انشعاب گرفتن از سیم ها مجاز نمی باشد. به همین دلیل بیشتر از این اتصالات لوله های برق برای هدایت بهتر فنر ها، و سهولت کار سیم کشی استفاده می شود.

اتصالات لوله برق

جعبه تقسیم های سه راهی و چهارگوش

از این جعبه ها در مسیر هایی استفاده می شود، که دارای لوله های مختلفی هستند. البته سوراخ های این جعبه ها، دارای رزوه نمی باشد. پس باید برای اتصال لوله درون این جعبه ها، از بوشن های برنجی استفاده شود. در اصل جعبه های تقسیم، به عنوان محلی برای گرفتن انشعاب های متعدد از سیم اصلی بوده و جهت تغذیه محل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سه راهی ها نیز از دیگر اتصالات لوله های برق به شمار می روند، که شباهت فوق العاده ای به جعبه های تقسیم دارند. از این سیستم ها نیز به منظور گرفتن انشعاب، از یک مسیر استفاده می شود. بر روی سه راهی ها یک در پوش قرار می گیرد، و اتصالات سیم ها از داخل آن همچون جعبه های تقسیم صورت می گیرد.

خرید جعبه تقسیم 4 راه

درپوش ها:

از درپوش ها بیشتر برای مسدود نمودن یک یا چند مورد از سوراخ های جعبه تقسیم های گرد، استفاده می شود.

اتصالات  PVC

در این نوع اتصالات باید از چسب های مخصوص P.V.C استفاده کرد تا اتصالات کاملاً محکم شود و آب به داخل لوله ها نفوذ نکند. لوله P.V.C نیز دارای اتصالات مخصوص به خود هستند که شامل بوشن، زانوی معمولی، دو راهی، سه راهی و زانویی در دار، جعبه تقسیم گرد و چهار گوش و قوطی کلید است.

فروش اتصالات  PVC

مطالعه مقاله لوله ی برق خم سرد پی وی سی چیست؟ از سایت نوین لوله

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود.همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

امیدی بازدید : 78 چهارشنبه 19 شهریور 1399 نظرات (0)

آشنایی با المنت تسمه ای

میتوان گفت یکی از بهترین مدل های المنت، المنت تسمه ای در صنعت میباشد چرا که به دلیل داشتن شکل و کاربرد متفاوت بسیار توانسته در صنایع الکتریکی نقش مهمی را ایفا کند. در کل المنت ها دستگاه هایی هستند که برای گرما از آنها استفاده می شود. المنت تسمه ای یکی از مدل های پر کاربرد المنت در صنایع مختلف ذوب محسوب میشود. این المنت ها به دلیل شکل ظاهری خود که شبیه به تسمه است به این نام معروف شده اند، البته المنت تسمه ای یا Band Heater به نامهای المنت میکایی یا المنت نواری و سرامیکی(کمربندی) نیز شناخته میشود. معمولا در مدل هایی با عرض 2 تا 5 میلی متر در دسترس هستند و قطر آنها نیز بسته به نوع کاربری متفاوت است. در مدل ها و جنس های مختلفی در بازار موجود میباشند.

ویژگی و مشخصات المنت تسمه ای

حداکثر دمای تولیدی المنت های تسمه ای 700 درجه ی سانتی گراد میباشد که به همین منظور در صنعت ذوب آلومینیوم و قالب گیری ها از این نوع المنت ها استفاده میشود. المنت تسمه ای دستگاهی است که از آن برای تولید گرما استفاده می شود و معمولا با روکشی از استیل یا ورق گالوانیزه به بازار عرضه میگردد. این المنت ها به شکل استوانه بر روی لوله ها و سیلندر ها نصب می شوند و به تولید گرما می پردازند. معمولا حلقه های المنت تسمه ای ابعادی در حدود 25 در 25 و یا 50 در 100 میلی متر دارند. که پس از نصب شدن بر روی نازل دستگاه ها با تولید گرما موجب ذوب شدن مواد اولیه موجود در دستگاه شده و آن ها را برای قالب گیری آماده می کنند. به صورت تخت، حلقه ای و دیگر اشکال مختلف نیز تولید می شود. در داخل بیشتر قالبها از نوع تخت آن به علت تولید حرارت دو رویه استفاده می شود و شکل حلقه ای آن که مصرف بیشتری دارد در دور المان و دستگاه های تزریق کاربرد دارد. در ابعاد کوچک و حجیم به صورت ساده، سیم دار وفیش دار نیز تولید می گردد.

المنت تسمه ای سرامیکی

انواع المنت تسمه ای

المنتهای تسمه ای دارای انواع گوناگونی در نوع خود میباشند که از لحاظ ظاهری به 5 مدل اصلی تقسیم میشوند و به شرح زیر است

المنت تسمه ای بدون پیچ و مهره: این المنت ها به شکل قالبی و دایره کامل هستند و قابلیت باز و بسته شدن ندارند. به دلیل سختی در نصب و باز کردن معمولا کمتر از این المنت ها استفاده می شود.

المنت تسمه ای بدون پیچ و مهره: این المنت ها به شکل قالبی و دایره کامل هستند و قابلیت باز و بسته شدن ندارند. به دلیل سختی در نصب و باز کردن معمولا کمتر از این المنت ها استفاده می شود.

المنت تسمه ای دو تکه: این مدل المنت ها از هر دو طرف قابل باز و بسته شدن هستند و به دلیل قطر بیشتر و سرعت بالا تر در باز و بسته شدن، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

المنت تسمه ای یک تکه انعطاف پذیر: معمولا از این مدل در مواردی که امکان استفاده از المنت ( المنت سازی ) دو تکه وجود نداشته باشد و برای نصب به باز شدن زیاد المنت نیاز است استفاده می شود.

المنت تسمه ای به شکل مربع و یا مستطیل: این نوع مدل المنت ها بر عکس مدلهای قبلی که به شکل دایره یا اشکال دیگر هستند، مربع و یا مستطیلی هستند و به صورت دو تکه در بازار به فروش میروند.

خرید المنت تسمه ای

عایق المنت تسمه ای چیست

عایق المنت نقش اساسی در تولید گرمای المنت دارد. عایق ها که به عنوان رسانای گرما و قلب اصلی المنت عمل می کنند در مدل تسمه ای به دو نوع کلی تقسیم می شوند.

  • میکایی:

که از یک سیم با مقاومت بالا بین دو صفحه میکا ساخته می شود. این سیستم توسط یک ورق آلومینیومی با مقاومت در برابر خوردگی و حرارت بالا محافظت می شود. این المنت ها برای حداکثر دمای کارکرد 350 درجه سانتیگراد طراحی شده اند و می توان آن ها را به شکل بخش بخش برای دستگاه های با قطر بالا استفاده نمود. المنت های میکایی در مدل های ضد آب و به همراه ترموکوپل نیز در بازار موجود میباشند.

  • سرامیکی:

از قرار گرفتن یک سیم با مقاومت بالا در هسته سرامیکی ساخته می شود. این هسته سرامیکی با داشتن لولا، قابلیت انعطاف پذیری زیادی به المنت می بخشد. یک ورق فولاد ضد زنگ به همراه پیچ های سفت کننده این قطعه را همراهی می کنند تا بتوان از طریق آن ها المنت را بر روی دستگاه های مختلف نصب کرد. المنت سرامیکی تسمه ای می تواند دمای تا 700 درجه سانتی گراد تولید کند و این المنت ها را می توان از طریق کابل یا سیم پیچ به منبع تغذیه متصل نمود.

ساخت المنت تسمه ایانواع کاربرد المنت تسمه ای در صنعت

المنت تسمه ای به علت دارا بودن ابعاد کوچک و همچنین قابلیت تولید گرمای بسیار بالا در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرد که در زیر به آنها اشاره نموده ایم.

  • ماشین الات فرآیند مواد غذایی.
  • ماشین آلات تولید لاستیک.
  • تولید لوله های پلی اتیلن و پلیکا.
  • قالب تزریق اکستروژن و اکستردو.
  • صنایع تزریق و قالب پلاستیک.
  • تجهیزات آزمایشگاهی.
  • ماشین آلات بسته بندی.
  • دستگاه غلطک لاستیکی.

قیمت المنت تسمه ای سرامیکی

مزایای المنت تسمه ای

از مزایای این نوع المنت ها میتوان به دوام زیاد و سرعت بالای آنها، حداکثر دما و گرمای تولید شده در آنها، تعمیر رایگان، کمترین هزینه برای نگهداری و بازدهی بالای آنها، داشتن طول عمر بالا به علت استفاده از ورق فولاد و یا گالوانیزه در آنها و راحتی نصب آنها برروی دستگاه ها به علت کوچک و جمع و جور بودنشان اشاره نمود.

مقاله المنت شیشه ای چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟ را از سایت تهران المنت بخوانید

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

امیدی بازدید : 45 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)


 
معرفی گروه صنعتی تهران المنت
گروه صنعتی تهران المنت، با بیش از پانزده سال تجربه در طراحی و ساخت انواع هیترهای صنعتی و ارایه خدمات به شرکت ها و صنایع کوچک و بزرگ توانسته در بازار لاله زار تهران اعتباری برای خود کسب کند. قابل توجه است که هیترهای تولیدی این واحد شامل المنت شیشه ای، کمربندی، المنت میله ای، تخت، المنت سرامیکی، فلنج دار و فشنگی می باشد.تهران المنت سازنده انواع المنت صنعتی ( ساخت المنت ) در بازار لاله زار تهران با بهترین قیمت و کیفیت تلاش می کند، تا به چرخه تولید در کارخانه جات و صنایع صنعتی کمک کوچکی در راستای پیشرفت هر چه بیشتر بکند. همچنین با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی بر آنیم که با کاهش هزینه های تولید در ضمن حفظ و ارتقاء کیفیت که لازمه آن استفاده از متریال به روز اروپایی میباشد، سهمی در شکوفایی اقتصادی این مرز و بوم داشته باشیم.  
کاربردهای المنت های ساخته شده ما: صنایع نفت و گاز مانند مخازن پتروشيمی و قسمت های مختلف پالایشگاه ها، مخازن روغن و آب، در استخر برای گرمایش استخر، بخاری ‌های الکتریکی و آبگرمکن ‌ها، در دارو سازی صنعتی، انبارهای صنعتی، ماشین آلات بزرگ صنعتی، صنایع پلاستیک و… مورد استفاده فراوان قرار می گیرند.گروه تهران المنت مفتخر است که با شرکتهایی نظیر مجتمع فولاد خراسان، کاشی خزر، شرکت پتروشیمی رازی، شرکت نفت ستاره خلیج فارس، انرژی نکاء و شرکت فولاد هرمزگان همکاری میکند.

آشنایی با انواع تولیدات گروه صنعتی تهران المنت
از جمله محصولات تولیدی تهران المنت که میتوان نام برد: المنت میله ای، المنت فلنج دار، المنت شیشه ای، المنت سرامیکی، المنت فشنگی، المنت تسمه ای و مدل های مختلف دیگر است که در اینجا آنها را به همراه مشخصات و ویژگی هایشان بازگو خواهیم کرد.
المنت میله ای:
این هیتر بازده گرمایی زیادی دارد و توان حرارتی بسیار بالا از ده ها تا هزاران وات، تقریبا چیزی حدود ۶۰۰ درجه سانتی گراد مقاومت حرارتی دارد و در فشار، مقاوت خیلی بالایی از خود نشان میدهد.المنت میله ای در مدل های: فین دار، پره دار، آبگرمکنی تولید میشود و از آن ها در بخاری برقی، گرم کردن سوله یا محیط باز و بسته و برای کباب پز و فر و بسیاری از دستگاه های صنعتی استفاده می کنند.


المنت سرامیکی:
این المنت ها دارای یک هسته از جنس نیکل کروم بوده که تا حد زیادی شبیه به المنت های کویل هیتر ساخته می شوند. سپس بر روی این هسته یک یا چند لایه روکش سرامیکی قرار می گیرد. که این موضوع باعث میشود تا حرارت به مساوات در محیط پخش شود و از هدر رفتن انرژی گرمایشی تولید شده جلوگیری شود. کاربرد المنت سرامیکی مخصوص دستگاه های تزریق پلاستیک، صنایع تولید لاستیک، صنایع ذوب و تزریق آلومینیوم و ... است.

المنت تسمه ای:
المنت تسمه ای با نام های مختلفی در صنف خود شناخته میشود، که از این اسامی میتوان به  نامهای المنت کمربندی یا المنت نواری و المنت میکایی اشاره کرد. این هیتر بیشتر برای سیلندرها، ماشین آلات تزریق پلاستیک، دستگاه قالب گیری تزریقی، دستگاه غلطک و  ماشین اکستروژن مورد استفاده قرار میگیرد.
المنت کویل هیتر:
نوعی المنت میله ای با کارایی بالا است و در اشکال مثلثی، مربع  و دایره ساخته میشود. قابل انعطاف هستند و در هر جائیکه محدودیت فضا وجود دارد و نیاز به حرارت بسیار بالا است، میتوان از این نوع هیتر برای ایجاد حرارت مورد نیاز استفاده نمود. .ویل هیتر به گونه ای طراحی شده است که کارایی بسیار بالایی نسبت به دیگر المنت ها دارد و در صنایعی چون، تزریق پلاستیک و ماشین های بسته بندی کاربرد دارند.
المنت فشنگی:
این المنت بصورت لوله ای استفاده میشود، شکل و فرم آن از یک طرف سیم از داخل تعبیه شده، جهت قالب های مختلف در طول کوتاه و قطر پایین در وات های زیاد، جهت گرمای زیاد و انتقال حرارت به سطح قالب استفادهمیشود.المنت های فشنگی ( کاتریج ) به صورتی است که سیم کروم نیکل پیچیده شده در اکسید منیزیم در جای ویژه خودودر لایه ای بین وایر و سطح بیرونی فشرده شده است که به علت تمرکز سیم در مرکز المنت، دارای مقاومت گرمایی کمتر است.
المنت فلنج دار:
هیترهای فلنج دار با قطرهای مختلف در توان های گوناگون ساخته میشوند و قدرت انتقال حرارت بالایی دارند که به صورت مستقیم انجام میشود. المنت فلنج دار بیشتر در مخازن نفت و آب مورد استفاده قرار می گیرد و ضد انفجار نیز هستند.

از ایده تا ایجاد محصولات متنوع همراه با کیفیت بالا با تهران المنت؛ چرا؟
چون یکی از مهمترین کارهای مثبت و موثر در راستای تولید یک محصول با کیفیت، مشاوره در طراحی و ساخت آن میباشد که تهران المنت از این امر مهم مستثنی نمیباشد. تهران المنت تمام تلاش خود را می کند تا با استفاده از تجربه و دستگاه های مدرن خود المنت هایی را که مشتریان سفارش می دهند با ظرافت و دقت بالایی تولید کند. همچنین با استفاده از دستگاههای به روز و تکنولوژی در کار خود همیشه سعی بر تولید محصولی با کیفیت و استاندارد دارد.قیمت المنت با توجه با متریال و زمانی که صرف ساخت آن می شود متفاوت است اما منصف بودن در هر کسب و کاری موجب سود کم اما پایدار بودن بیشتر و جذب مشتریان میشود که یکی از اصول اولیه تهران المنت جلب رضایت مشتریان عزیز در این امر میباشد.
بنابراین گروه صنعتی تهران المنت سعی نموده است تا بر پایه ی اصول مهمی نظیر مشاوره حرفه ای، طراحی با دقت بالا، تکنولوژی در تولید و قیمت مناسب و همچنین استفاده از دانش و تجربه فنی خود در زمینه تولید المنت در کم ترین زمان، محصول مورد نظرتان را ساخته و در اختیارتان قرار دهد.
 
 

امیدی بازدید : 55 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

 

روه صنعتی المنت تهران با بیش از پانزده سال تجربه در طراحی و ساخت انواع هیتر های صنعتی و ارایه خدمات به شرکت ها و صنایع کوچک و بزرگ توانسته در بازار لاله زار تهران اعتباری برای خود کسب کند. قابل توجه است که هیتر های تولیدی این واحد شامل المنت شیشه ای ، کمربندی، المنت میله ای ، تخت، المنت سرامیکی، فلنج دار و فشنگی می باشد.

https://tehranelement.com/

امیدی بازدید : 48 دوشنبه 03 شهریور 1399 نظرات (0)

المنت سرامیکی در انواع مختلف طبق سفارش مشتری ساخته می شود. جهت اطلاع از قیمت المنت سرامیکی لطفا تماس بگیرید.تهران المنت سازنده المنت سرامیکی طبق سفارش شما،فروش المنت سرامیکی و ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است با توجه به انواع مختلفی که دارد ما توانایی ساخت انواع المنت سرامیکی را در مدل های متنوع داریم. برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣ 09126092830

https://tehranelement.com/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%da%a9%db%8c/

 

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 353
  • بازدید سال : 1,901
  • بازدید کلی : 6,679